Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΧΑΝΙΑ


ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
Εκπτώσεις και στον τουρισμό
Από: Γιώργος Κώνστας
Δημοσιεύθηκε στις: 09-06-2011

Εκπτώσεις και στο τουριστικό προϊόν για τα Χανιά φέτος καθώς είναι πολλοί οι επαγγελματίες όλων των ειδών, που προχωρούν σε προσφορές και μειώσεις για τους πελάτες τους. Εστιατόρια, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια κάνουν καλές τιμές -εν μέσω κρίσης- προκειμένου να διατηρήσουν ή και να αυξήσουν την πελατεία τους. Ορισμένοι εξ αυτών μιλούν σήμερα στα 'Χ.Ν.' και αναφέρονται στις προσφορές, που αφορούν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών.
'Εχουμε μειώσει το κέρδος μας τόσο στο μπαρ όσο και στο εστιατόριο προκειμένου να δώσουμε το κίνητρο στον πελάτη μας να ξοδέψει εντός του ξενοδοχείου. Είναι κάτι που ξεκινήσαμε πέρυσι, είχε πολύ μεγάλη ανταπόκριση και το συνεχίζουμε και φέτος', αναφέρει ο κ. Γιάννης Καρκαβάτσος γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου 'Πανόραμα'.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η έκπτωση φτάνει το 20% για το μπαρ και το εστιατόριο του ξενοδοχείου. Σε ό,τι αφορά τα δωμάτια ο κ. Καρκαβάτσος τονίζει πως 'ειδικά για τους Ελληνες μπορώ να πω ότι για πέρυσι οι τιμές που δώσαμε ήταν φτηνότερες από αυτές του εξωτερικού. Αυτό είχε μεγάλη ανταπόκριση και είμασταν γεμάτοι με Ελληνες. Φέτος, παρόλο που η διαθεσιμότητα είναι μικρότερη για την ελληνική αγορά και πάλι οι τιμές είναι πολύ πιο χαμηλές σε σύγκριση με πριν από 2 - 3 χρόνια'.

'ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΝ'
'Τα τελευταία χρόνια προχωρούμε σε καλύτερες εκπτώσεις', τονίζει ο κ. Ευτύχης Βουρδουμπάκης, διευθυντής του ξενοδοχείου 'Κρήτη' στο κέντρο των Χανίων.
Ειδικότερα, δίνοντάς μας περισσότερες πληροφορίες, σημειώνει πως 'στο πλαίσιο των συνεργασιών μας με τουριστικά γραφεία κάνουμε και εκπτώσεις που φτάνουν το 30% Σε αντιπροσώπους εταιρειών γίνονται σημαντικές εκπτώσεις 20%, ενώ αν συμπληρώσουν 20 διανυκτερεύσεις έχουμε ακόμα μεγαλύτερη έκπτωση. Στους μεμονωμένους πελάτες δίνουμε, επίσης, προσφορές όπως η έκπτωση «τελευταίας στιγμής» ή «έγκαιρης κράτησης» με ποσοστό μείωσης της τιμής περίπου 20%'.
Σύμφωνα με τον κ. Βουρδουμπάκη οι κινήσεις αυτές έχουν αντίκρισμα καθώς 'ο κόσμος το εκτιμά διότι βλέπει ότι συμμετέχουμε και βοηθούμε και εμείς τους Ελληνες πελάτες να κάνουν πιο εύκολα διακοπές. Σίγουρα και άλλες επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό θα πρέπει να δουν τι προσφορές μπορούν να κάνουν και αφετέρου να λειτουργήσουν όλοι ως καλύτεροι επαγγελματίες. Φαινόμενα αισχροκέρδειας και υπερχρεώσεων θα πρέπει να λάβουν τέλος'.

'Η κρίση είναι έντονη και στον τομέα του ενοικιαζομένου αυτοκινήτου. Κόσμος πολύς υπάρχει στα Χανιά αλλά δεν μπαίνει στα καταστήματα. Οι περισσότεροι μένουν στα ξενοδοχεία τους, με τα βραχιολάκια του all inclusive', δηλώνει ο κ. Βασίλης Μαρινάκης, ιδιοκτήτης επιχείρησης ενοικιαζομένων αυτοκινήτων από το 1978 στην παλιά πόλη των Χανίων.
Πολλά ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα έχουν προχωρήσει σε προσφορές προς τους πελάτες τους. 'Εμείς ουσιαστικά δεν επιβαρύνουμε καθόλου τον πελάτη με τον ΦΠΑ. Δηλαδή δεν τον χρεώνουμε σε όλους. Σε εμάς ο ΦΠΑ είναι 23%. Αυτό το ξεκινήσαμε από φέτος', λέει ο κ. Μαρινάκης συμπληρώνοντας ότι κάτι ανάλογο έχουν κάνει πολλοί συναδέλφοί του. Σε ό,τι αφορά τις τιμές αυτήν την εποχή ένα αυτοκίνητο του Α΄ Group (το πιο φθηνό), FIAT Panda χρεώνεται 25 ευρώ και ένα Peugeuot 206 κοστίζει 30 ευρώ.
'Αν το ενοικιάζει για μια εβδομάδα ο πελάτης τότε υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη έκπτωση', καταλήγει ο κ. Μαρινάκης.

'Πέρα από τις προσφορές στα τουριστικά γραφεία που συνεργαζόμαστε που κινούνται από 7, 10, 15, 20 ευρώ το άτομο -ανάλογα με το τι θέλει- και κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου ετοιμάζουμε ένα μενού που απευθύνεται σε όλους τους πελάτες. Ξεκινά από τα 10 και φτάνει μέχρι τα 15 ευρώ', μας λέει η κα Λίτσα Παρασκευάκη, ιδιοκτήτρια του εστιατορίου 'Ζέπος' που λειτουργεί στο ενετικό λιμάνι από το 1961.
Προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών αρκετά εστιατόρια στην παλιά πόλη, στον Πλατανιά, στην Αγία Μαρίνα κάνουν ανάλογες προσφορές. 'Το γεύμα των 10 ευρώ έχει μια μερίδα κοτόπουλο ή σουβλάκι, σαλάτα, ένα ορεκτικό, φρούτο. Με 15 ευρώ το ορεκτικό είναι πιο πλούσιο και το κυρίως πιάτο μπορεί να είναι ψάρι ξιφίας ή ένα παραδοσιακό πιάτο', επισημαίνει η κα Παρασκευάκη.
Σύμφωνα με την ίδια 'τόσο οι Ελληνες όσο και οι ξένοι προσπαθούν να έχουν μια καλή σχέση μεταξύ τιμής και ποιότητας. Ο κόσμος γενικά είναι ευχαριστημένος από τις προσφορές αυτές όταν βλέπει ότι είναι πραγματικές και ότι έχει πραγματικά όφελος. Για πελάτες που έχουν συγκεκριμένα χρήματα είναι πολύ καλές αυτές οι προσφορές. Γενικά με το all inclusive έχουμε θιχτεί ως επαγγελματίες καθώς πολλοί τουρίστες τα κάνουν όλα στο ξενοδοχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου