Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
Σήκωσε άγκυρα το ΣΑΜΑΡΙΑ
Δημοσιεύθηκε στις: 15-10-2011
Ξεκίνησαν και πάλι χθες τα δρομολόγια της ΑΝΕΝΔΥΚ με το πλοίο «Σαμαριά» καθώς ολοκληρώθηκε η γραφειοκρατική διαδικασία μετά τα προβλήματα που προέκυψαν με τον ρωσικό νηογνώμονα
Το πλοίο «Σαμαριά» δρομολογήθηκε χθες από Αγ. Ρουμέλη προς Λουτρό, Χ. Σφακίων αλλά και Γαύδο και θα μπορεί να μεταφέρει και οχήματα.
«Μετά από περισσότερο από έναν μήνα ταλαιπωρία επιτέλους ξεκινήσαμε και πάλι τα δρομολόγια για τα πλοία μας. Η ζημιά που υποστήκαμε από αυτήν την υπόθεση έφτασε τα 150.000 ευρώ με τη μίσθωση του "Porto Γραμβούσα" και επειδή χάσαμε και πελάτες», ανέφερε στα «Χ.Ν.» ο πρόεδρος της ΑΝΕΔΝΥΚ κ. Γιάννης Μπραουδάκης.
«Για το πλοίο "Σαμαριά" ολοκληρώθηκε η γραφειοκρατική διαδικασία και ξεκίνησε τα δρομολόγια κανονικά από την Παρασκευή ως επιβατηγό και φορτηγό με δυναμικότητα μεταφοράς 500 ατόμων και ΙΧ και φορτηγών. Το όλο θέμα είχε περιοριστεί στην αναζήτηση πιστοποιητικών και εγγράφων, που ο προηγούμενος νηογνώμονας δεν μας τα ζητούσε και έτσι αναγκαστήκαμε να αναζητούμε πιστοποιητικά και χαρτιά απο το 1985. Αυτά τα στοιχεία έλλειπαν από το κράτος! Τίποτα το ουσιαστικό που είχε να κάνει με την ασφάλεια του σκάφους που είχε εξονυχιστικά ελεγχθεί όλο αυτό το διάστημα. Τζάμπα η ταλαιπωρία και για μας και το επιβατηγό κοινό», ανέφερε ο κ. Μπραουδάκης, συμπληρώνοντας πως τα σκάφη της εταιρείας θα μπορούσαν να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους από τις αρχές Σεπτεμβρίου όταν και διατάχθηκε να σταματήσουν, αφού δεν υπήρχε ζήτημα ασφάλειας και μέχρι ότου ολοκληρωθεί η γραφειοκρατική διαδικασία. Σημειώνεται πως το «Δασκαλογιάννης» ακόμα βρίσκεται στο στάδιο εξέτασης των εγγράφων του.
Εν τω μεταξύ με αναφορά του για τους υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Μιχ. Κριτσωτάκης, επισημαίνει την ανάγκη «να παραμείνει η επιδότηση των δρομολογίων», όπως ίσχυε παλαιότερα.
ΓΙΑ ΚΥΘΗΡΑ- ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ
Την ίδια ώρα, έγινε ερώτηση προς τον υπουργό Ανάπτυξης για τον κίνδυνο -όπως λέει- «απομόνωσης» των Κυθήρων και των Αντικυθήρων από το σταμάτημα για 15 ημέρες των δρομολογίων του «Βιτσέντζος Κορνάρος».
«Πληθαίνουν οι φήμες ότι η ακινησία του πλοίου -αρχικά για 15 ημέρες- θα είναι πολύ μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια λόγω της απαράδεκτης κυβερνητικής καθυστέρησης στην καταβολή των επιδοτήσεων των άγονων γραμμών (που σε αρκετές περιπτώσεις φτάνει τους έξι μήνες), στις οποίες οι περισσότερες εταιρείες επιβατηγού ναυτιλίας βασίζουν τη βιωσιμότητά τους καθώς είναι γνωστά και σοβαρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν», αναφέρει ο κ. Πλακιωτάκης, ρωτώντας τον κ. Χρυσοχοΐδη «αν θα καταβληθούν άμεσα και -αν ναι- πότε ακριβώς οι χρεωστούμενες επιδοτήσεις ή θα πρέπει οι κάτοικοι να συμβιβαστούν την ιδέα της επιβάρυνσης της σύνδεσης των Κυθήρων και την απομόνωση των Αντικυθήρων; Για ποιους λόγους φτάσαμε έως αυτό το σημείο, που, για μια ακόμη φορά, διακυβεύεται μέχρι και η επιβίωση ακριτών νησιωτών;».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου