Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟΣ


ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟ
Καταγγελίες για παραπλανητική διαφήμιση
Από: Γιώργος Κώνστας
Δημοσιεύθηκε στις: 12-09-2011

Θύμα παραπλανητικής διαφήμισης από δημοσιογραφική εκπομπή μεγάλου καναλιού δηλώνει ότι έπεσε ένας 77χρονος
με σοβαρά κινητικά προβλήματα από τον Αλικιανό Χανίων.
Ο κ. Δημήτρης Φραγγεδάκης, που βρίσκεται εδώ και 7 χρόνια στην αναπηρική καρέκλα, παρακολούθησε πριν από μήνες σε τηλεοπτική εκπομπή να παρουσιάζονται παραπληγικοί και ανάπηροι, που μόλις φόρεσαν ένα ειδικό γιλέκο, προϊόν εταιρείας, μπόρεσαν να κινήσουν τα μέλη τους. H εικόνα αυτή που παρουσιαζόταν ως θεραπεία για πολλές παθήσεις του δημιούργησε ελπίδες ότι θα μπορούσε να ξαναπερπατήσει και παρήγγειλε το προϊόν αυτό καταβάλλοντας περίπου 350 ευρώ. Ωστόσο, όχι μόνο δεν είδε βελτίωση, αλλά είδε τα προβλήματά του να οξύνονται και επικοινωνώντας με την εταιρεία η απάντηση ήταν πως για την περίπτωσή του το προϊόν της δεν πρόκειται να έχει αποτέλεσμα, χωρίς, όμως, να του αναγνωρίζει ότι πρέπει να αποζημιωθεί για τα χρήματα που έδωσε!
«Σε όλα τα χρόνια της ζωής μου εργαζόμουν σκληρά για να μεγαλώσω και να σπουδάσω τα παιδιά μου. Παπούτσια φόρεσα όταν ήμουν 19. Δούλεψα τόσο σκληρά που δεν με έπιαναν 10 εργάτες», λέει με παράπονο ο κ. Δημήτρης. Οσοι τον γνωρίζουν ξέρουν ότι και μέχρι πριν από μερικά χρόνια συνέχιζε να δουλεύει σκληρά τη γη, να σηκώνει βάρη.
Από τα παραπάνω προέκυψαν τα προβλήματα στη σπονδυλική του στήλη και στον αυχένα. Αλλεπάλληλες εγχειρήσεις έφεραν μικρές βελτιώσεις στην κατάσταση της υγείας του. Ωστόσο, εδώ και 7 χρόνια δεν μπορεί πλέον να κινηθεί από τη μέση και κάτω. «Η γυναίκα μου θα με σηκώσει, θα με βάλει στην αναπηρική καρέκλα, θα με πάει στην τουαλέτα. Επειδή έχω τραβήξει και πολλά κρυώματα από την 1η Σεπτεμβρίου βάζω το καλοριφέρ στο σπίτι γιατί διαφορετικά δεν μπορώ να κοιμηθώ από το κρύο», αναφέρει.
Πριν από μερικούς μήνες ο κ. Φραγγεδάκης παρακολουθούσε δημοσιογραφική εκπομπή σε αθηναϊκό κανάλι. «Εδειξαν ένα παραπληγικό παιδί και έναν άλλο άνθρωπο που ήταν παράλυτος στο χέρι και όλοι φάνηκαν να γίνονται καλά φορώντας ένα γιλέκο ειδικό για την αντιμετώπιση μυοσκελετικών παθήσεων. O γιος μου είναι γιατρός, μου είπε ότι δεν πιστεύει ότι θα έχει αποτέλεσμα κάτι τέτοιο, αλλά είπα να το δοκιμάσω και το παρήγγειλα.
Το φόρεσα για ένα διάστημα, αλλά όχι μόνο δεν είδα καμία βελτίωση, αλλά οι πόνοι εντάθηκαν», τονίζει ο κ. Δημήτρης.
Στη συνέχεια επικοινώνησε με την κατασκευάστρια εταιρεία. «Μου είπαν ότι σε κάποιους προκαλεί βελτίωση, σε κάποιους όχι. Βέβαια αυτό δεν το είχαν πει όταν το παρουσίαζαν στην τηλεόραση. Θα δεις λέει βελτιώσεις από την 1η εβδομάδα και στον μήνα πάνω θα αρχίσει να έχει αποτέλεσμα, μου είπαν. Πέρασαν 11 ημέρες, πήρα τηλέφωνο και λέω στον υπάλληλο ότι δεν μου κάνει τίποτα, ενώ αντίθετα μου αυξήθηκαν οι πόνοι. Μου ζήτησε να καλέσω αργότερα και να μιλήσω με τον γιατρό της εταιρείας. Το έκανα και όταν εξήγησα στον γιατρό τα προβλήματα που έχω μου είπε ότι δεν θα μου κάνει καμία βελτίωση.
Οταν ζήτησα να πάρω τα χρήματά μου πίσω, μου έδωσε την υπεύθυνη της εταιρείας. Και σε αυτή επανέλαβα τι έγινε και τι είπε και ο γιατρός και ζήτησα να τους επιστρέψω το προϊόν και να μου δώσουν πίσω τα χρήματα. Αυτή το αρνήθηκε από τη στιγμή λέει που το είχα χρησιμοποιήσει και το είχα ανοίξει».
Στόχος της καταγγελίας του κ. Φραγγεδάκη είναι, όπως επισημαίνει, η προφύλαξη και άλλων ανυποψίαστων τηλεθεατών.
«Εγώ την πάτησα με αυτό τον τρόπο, δεν θέλω να την πατήσουν και άλλοι όπως εμένα που πιθανόν να πιστέψουν σε αυτές τις διαφημίσεις», καταλήγει ο κ. Δημήτρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου