Τρίτη 19 Ιουλίου 2011


ΑΠΟ ΧΑΝΙΩΤΕΣ
Ενδιαφέρον για τον ποδηλάτη
Δημοσιεύθηκε στις: 19-07-2011

Στην αναζήτηση των τετραδίων στα οποία είχε συγκεντρώσει πάνω απο 30.000 σφραγίδες και υπογραφές από όλα τα σημεία της Ευρώπης που είχε επισκεφθεί με το ποδήλατο του, προκειμένου να καταγραφεί στο βιβλίο Γκίνες, βρίσκεται ο 61χρονος Βέλγος Christian Van Limbergen.
Ο άντρας εδώ και 22 χρόνια πραγματοποιεί το γύρο της Ευρώπης με ποδήλατο, επισκεπτόμενος κάθε γωνιά των χωρών αυτών και πριν από λίγες ημέρες έπεσε θύμα κλοπής στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων.
Αγνωστοι πήραν το ποδήλατό του, αλλά κυρίως το αποδεικτικό υλικό που είχε συγκεντρώσει από όλες τις χώρες που είχε επισκεφτεί και όλα τα προσωπικά του αντικείμενα.
Μετά το χθεσινό δημοσίευμα των "Χανιώτικων Νέων" που γίνονταν αναφορά στην κλοπή, υπήρξαν ευαίσθητοι πολίτες που χάρισαν στον κ. Limbergen ορισμένα είδη πρώτης ανάγκης.
"Μετά τη δημοσιότητα που πήρε το θέμα, μου δόθηκαν κάποια ρούχα, καθώς είχα απομείνει με μόνο ό,τι φορούσα την ημέρα της κλοπής. Δυστυχώς ακόμα δεν έχω βρει τα τετράδια με τις υπογραφές. Κάνω έκκληση σε αυτόν που τα έκλεψε να κρατήσει το ποδήλατο και τα προσωπικά είδη και να μου επιστρέψει τα τετράδια με τις υπογραφές καθώς μόνο χάρη σε αυτά θα μπω στο βιβλίο Γκίνες. Κλέβοντάς μου τα τετράδια με τις υπογραφές, μου έκλεψαν τη ζωή μου" τόνισε στα "Χ.Ν." ο κ. Limbergen.
Ο ποδηλατικός σύλλογος Χανίων "Τάλως" προσέφερε ένα ποδήλατό του στον κ. Limbergen προκειμένου να αντικατασταθεί αυτό που του είχε κλαπεί. Ο Βέλγος είχε ξεκινήσει το γύρο της Ευρώπης με ποδήλατο το 1989, με στόχο να βρεθεί σε κάθε χώρα της γηραιάς ηπείρου, σε κάθε πόλη - δήμο - χωριό - περιφέρεια. Με στάσεις 2-3 μηνών κάθε χρόνο είχε φτάσει κοντά στο στόχο του και ήλπιζε σε ένα χρόνο φτάνοντας στην Ελβετία να ολοκλήρωνε το ταξίδι του και να κέρδιζε μια θέση στο βιβλίο Γκίνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου