Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012


ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΣ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ
Εκλεψαν τσουβάλια με ελιές!
Δημοσιεύθηκε στις: 09-01-2012

Τριάντα σακιά των 70 κιλών με ελιές έκλεψαν άγνωστοι τις πρωινές ώρες χθες στις Καρές Κολυμπαρίου του Δήμου Πλατανιά.
Χρησιμοποιώντας 4Χ4 οι άγνωστοι πήραν τα τσουβάλια, τα φόρτωσαν στην καρότσα του αυτοκινήτου και τα απομάκρυναν προς άγνωστη κατεύθυνση, αφού πρώτα τα είχαν καλύψει με πατανία.
'Μου τις έκλεψαν μάλλον τα ξημερώματα της Κυριακής. Επειδή έβρεχε το Σάββατο δεν πήγα στις ελιές. Πήγα την Κυριακή το πρωί στο χωράφι και βλέπω να λείπει ένα πανί και δύο τσουβάλια με ελιές σκορπισμένες. Αρχίζω να περπατάω στο χωράφι μου, όπου τα τσουβάλια ήταν καλυμμένα και κρυμμένα με φούντες δεν τα είχαν πάρει, όπου φαίνονταν τα πήραν', δήλωσε ο παραγωγός, κ. Μιχάλης Βασιλαντωνάκης, ο οποίος είναι και πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Καρών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ζημιά, που υπέστη, ήταν μεγάλη.
'Συνολικά μου πήραν 30 - 32 τσουβάλια των 70 κιλών, που το καθένα βγάζει περίπου 12 κιλά λάδι. Καταλαβαίνεται τι ζημιά έπαθα. Μου πήραν και ένα πανί και σκέπασαν τα τσουβάλια που έκλεψαν, ώστε να μην φαίνονται. Μόλις αντιλήφθηκα την κλοπή ειδοποίησα το Αστυνομικό Τμήμα στις Βουκολιές. Ενας άνθρωπος ήταν και εκεί, τι να σου κάνει; Στη συνέχεια πήρα το 100 και ήλθαν τα Τ.Α.Ε. Πήγαν σε κάποια εργοστάσια εκεί της περιοχής, αλλά δεν είχαμε αποτέλεσμα', τονίζει στα 'Χ.Ν.'.
Πριν από 15 ημέρες ο κ. Βασιλαντωνάκης είχε δηλώσει την κλοπή ενός ριφιού και μιας κοπτικής μηχανής. 'Κλοπές τσουβαλιών γίνονταν και παλιά, αλλά δεν περίμενα ότι θα μου κλέψουν τις δικές μου καθώς δεν ήταν το χωράφι πάνω στον δρόμο. Ηταν μακριά και τα τσουβάλια ήταν διασκορπισμένα', τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου