Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΣΚΟΥΛΑΚΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ



ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΚΟΥΛΑΚΗΣ:
“Κατεβαίνω με σημαία τα Χανιά”
05-11-2010

'Με σημαία τα Χανιά' κατεβαίνει στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου ο Μανώλης Σκουλάκης και ο συνδυασμός 'Χανιά - Ο Δήμος μας αλλάζει'. Μιλώντας στη χθεσινοβραδινή προεκλογική του συγκέντρωση, στον κατάμεστο 'Ζυγό', ο κ. Σκουλάκης παρουσίασε τις βασικές θέσεις του προγράμματός του και έκανε συγκεκριμένες αναφορές για την εκλογική μάχη της 7ης Νοεμβρίου, το ψηφοδέλτιο, τους νέους ανθρώπους, το σχέδιο και τις προτάσεις του 'για τη βιώσιμη ανάπτυξη στον νέο Καλλικρατικό Δήμο Χανίων, που βασίζεται στο τετράπτυχο: Περιβάλλον, Πολιτισμός, Τουρισμός, Κοινωνική Αλληλεγγύη'.
Από το μικρόφωνο της εκδήλωσης ο κ. Σκουλάκης έβαλε ξανά το ερώτημα για το 'ποια ομάδα, ποιος επικεφαλής θα κυβερνήσει αυτόν τον Δήμο των 100.000 ανθρώπων; Έχω βάλει το ερώτημα μέρες τώρα και ζητώ να με αξιολογήσετε για όλη μου τη ζωή, γιατί βαρέθηκα να μου λένε ότι είμαι παλιός. Τους είπα αν δεν έχω άλλο κουσούρι να μου το λέτε συνέχεια, γιατί παλιός σημαίνει έμπειρος και αποφασισμένος να δώσω τη μάχη για να αλλάξει σελίδα αυτός ο τόπος'.
Απευθυνόμενος στον συγκεντρωμένο κόσμο ο κ. Σκουλάκης επεσήμανε πως κατεβαίνει σε αυτές τις εκλογές 'γιατί υπάκουσα την εντολή της συνείδησής μου βλέποντας το αναπτυξιακό έλλειμμα του Νομού και είπα θα επιστρέψω στις ρίζες μου για να υπηρετήσω τον τόπο μου και τους ανθρώπους του και για να συμφιλιώσω την κοινωνία. Και το πετύχαμε και η σημερινή (σ.σ. χθεσινή) εικόνα είναι εικόνα συμφιλίωσης και συνένωσης δυνάμεων'.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε και στο ψηφοδέλτιό του λέγοντας πως 'συμμετέχουν φίλοι από όλα τα κόμματα και τις παρατάξεις και δηλώνω ότι κομματική ταυτότητα δεν θα μπει στον Δήμο. Εγώ την έχω αφήσει στην Ιπποκράτους. Κατεβαίνω με σημαία τα Χανιά, πάνω από όλα τα Χανιά'. Μάλιστα τόνισε πως 'συμμετέχουν και νέοι άνθρωποι πολλοί εκ των οποίων, 58 ισάξιοι υποψήφιοι, είναι κάτω των 40 ετών'.
Ο Γ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
Τον Μανώλη Σκουλάκη προσφώνησε ο πολιτικός συντάκτης της εφημερίδας 'Τα Νέα', Γιώργος Παπαχρήστος. Ο δημοσιογράφος μίλησε με θερμά λόγια για 'τον πάντα χαμογελαστό, φιλικό, Μανώλη. Εναν άνθρωπο με το συναίσθημα μέσα του, τον άνθρωπο που τιμάει το Κοινοβούλιο με τους αγώνες του. Στα χρόνια της δημοσιογραφικής μου καριέρας γνώρισα πολλούς πολιτικούς, γνώρισα ανθρώπους για τους οποίους δεν θα ’θελα να μιλήσω, δεν θα ’θελα καν να τους βρίσκω στο Κοινοβούλιο παρόλα αυτά ήταν εκεί από λανθασμένες επιλογές των πολιτικών εμάς των ίδιων. Ο Μανώλης είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Τίμησε στη διάρκεια των 30 χρόνων που βρίσκεται στο ελληνικό Κοινοβούλιο, την πατρίδα, την Κρήτη, τον όρο βουλευτής και ως μέλος των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ είχε την εμπειρία τη γνώση, την ικανότητα να ανταποκριθεί με επιτυχία στο έργο του'.
Μιλώντας στους συγκεντρωμένους σημείωσε πως 'ο Μανώλης Σκουλάκης κάνει μια θυσία για τα Χανιά, θυσιάζει την πορεία των 30 - 35 ετών, αφήνει πίσω του μια λαμπρή καριέρα στο Κοινοβούλιο, μια πιθανή θέση σε μια νέα κυβέρνηση και έρχεται στην πόλη που αγάπησε για να κάνει τα Χανιά ξανά μια πραγματική μητρόπολη της Κρήτης'.
Τέλος κάλεσε τους ψηφοφόρους να κάνουν το καθήκον τους σε αυτές τις εκλογές καθώς, όπως είπε, 'η ψήφος της Κυριακής μετράει διπλά γιατί μπορεί να καθορίσει και πολύ σύντομα τις επόμενες πολιτικές εξελίξεις. Θέλω να πιστεύω ότι όλοι εσείς θα κάνετε το καθήκον σας και απέναντι στα Χανιά ψηφίζοντας Μανώλη Σκουλάκη και απέναντι στη χώρα'. Το 'παρών' στην εκδήλωση έδωσαν, μεταξύ άλλων, οι κ. Αθ. Καρούντζος, ο βουλευτής Ευτ. Δαμιανάκης, ο πρώην βουλευτής Σ. Μιχελογιάννης, η πρώην νομάρχης Α. Μαρκογιαννάκη, ο πρώην δήμαρχος Γ. Τζανακάκης κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου