Αδιαφορία που κοστίζει ζωές
Ουκ ολίγα τα τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα, όπως το προχθεσινό στο τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. από τις Καλύβες μέχρι και τη Σούδα.
Ειδικά στο Καλάμι πολλοί οδηγοί, όπως μας τόνισε και ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Απτέρων κ. Γιάννης Μιχελιουδάκης, αυξάνουν την ταχύτητά τους καθώς ξεγελιούνται από το “πλάτωμα” του δρόμου, ενώ ακολουθούν διαδοχικές στροφές και στένεμά του!
Και όμως γι’ αυτό το κρίσιμο τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. από όπου διέρχονται χιλιάδες αυτοκίνητα προς Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Αποκόρωνα, προς το αεροδρόμιο και την πόλη των Χανίων όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει εκπονηθεί ούτε μία μελέτη και ούτε υπάρχει γενικότερος σχεδιασμός όπως είχε απαντήσει και σε σχετικό ερώτημα των βουλευτών Β. Βαγιωνάκη και Αντ. Μπαλωμενάκη τον Απρίλη του 2016 η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Εργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης!
Αβλεψίες ετών, αδιαφορία, έλλειψη στρατηγικής και σχεδιασμού έχουν ως αποτέλεσμα o Β.Ο.Α.Κ. να παρουσιάζει τη σημερινή εικόνα και να μην υπάρχει καμία προοπτική να αλλάξει αυτή στο κοντινό μέλλον.
Ειδικά στο Καλάμι πολλοί οδηγοί, όπως μας τόνισε και ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Απτέρων κ. Γιάννης Μιχελιουδάκης, αυξάνουν την ταχύτητά τους καθώς ξεγελιούνται από το “πλάτωμα” του δρόμου, ενώ ακολουθούν διαδοχικές στροφές και στένεμά του!
Και όμως γι’ αυτό το κρίσιμο τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. από όπου διέρχονται χιλιάδες αυτοκίνητα προς Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Αποκόρωνα, προς το αεροδρόμιο και την πόλη των Χανίων όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει εκπονηθεί ούτε μία μελέτη και ούτε υπάρχει γενικότερος σχεδιασμός όπως είχε απαντήσει και σε σχετικό ερώτημα των βουλευτών Β. Βαγιωνάκη και Αντ. Μπαλωμενάκη τον Απρίλη του 2016 η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Εργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης!
Αβλεψίες ετών, αδιαφορία, έλλειψη στρατηγικής και σχεδιασμού έχουν ως αποτέλεσμα o Β.Ο.Α.Κ. να παρουσιάζει τη σημερινή εικόνα και να μην υπάρχει καμία προοπτική να αλλάξει αυτή στο κοντινό μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου