Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 

Πολλές επιτυχίες για τα Χανιωτάκια

Σημαντικές επιτυχίες, για άλλη μια χρονιά, είχαν τα Χανιωτάκια που συμμετείχαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Αρκετοί ήταν αυτοί που κατάφεραν να εισαχθούν σε πολύ καλή θέση, αφού είχαν σημειώσει πολύ καλές βαθμολογίες, ενώ πολλοί υποψήφιοι μπήκαν σε σχολές που ήταν η πρώτη τους επιλογή. Για υψηλό ποσοστό επιτυχόντων, ανάλογο με αυτό άλλων ετών, έκανε λόγο ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Στέλιος Ζερβάκης, επισημαίνοντας πως δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στην παραλαβή και ανάρτηση των αποτελεσμάτων. «Η πρώτη ματιά δείχνει ότι οι επιτυχόντες από τα Χανιά είναι πάρα πολλοί και συνεχίζουμε την παράδοση παλιότερων ετών» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ζερβάκης. Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τα “Χανιώτικα νέα” μίλησαν ενδεικτικά με κάποιους από τους επιτυχόντες, οι οποίοι μιλούν για την εμπειρία και τα όνειρά τους.
«Ανταμείφθηκαν οι κόποι»
«Πρώτος μου στόχος ήταν η Αρχιτεκτονική και είμαι πολύ χαρούμενος που τον πέτυχα. Ανταμείφθηκαν οι κόποι μου εδώ και χρόνια καθώς αποτελούσε έναν στόχο ζωής η Αρχιτεκτονική. Με απασχόλησε και η μετέπειτα επαγγελματική αποκατάσταση στην επιλογή μου αυτή καθώς με το αντικείμενο έχει σχέση ο πατέρας μου».
Γιάννης Μουντογιαννάκης, Αρχιτεκτονική Θεσσαλίας
«Διπλή χαρά» 
«Πρώτη μου επιλογή ήταν η Ιατρική και το Ηράκλειο, επομένως είμαι διπλά ικανοποιημένη! Ηθελα την Ιατρική Σχολή γιατί είναι μια επιστήμη που προσφέρεις στον συνάνθρωπο και αυτό με συναρπάζει. Αξίζει να κουραστείς ειδικά την τελευταία χρονιά προκειμένου να γευτείς τη χαρά του Πανεπιστημίου».
Μιχαέλα Φραγκονικολάκη, Ιατρική Ηρακλείου
«Προοπτικές στα οικονομικά»
«Ο μπαμπάς μου είναι οικονομολόγος και βλέπω ότι υπάρχουν προοπτικές στο μέλλον για επαγγελματική αποκατάσταση. Μου άρεσαν πολύ και τα μαθήματα του πεδίου, ενώ και τα μαθήματα της σχολής τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα. Σκέφτομαι, αν και είναι νωρίς ακόμα και το μεταπτυχιακό όταν τελειώσω. Στα παιδιά που δεν πέτυχαν τον στόχο τους η δική μου συμβουλή είναι να μην απογοητευτούν, αλλά να δοκιμάσουν και πάλι».
Βάλια Σταφυλαράκη, Οργάνωση – Διοίκηση Επιχειρήσεων ΑΣΟΕΕ
«Απερίγραπτα συναισθήματα»
«Επιθυμούσα να μπω στη Στρατιωτική Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης και το πέτυχα. Τα συναισθήματα είναι απερίγραπτα, δικαιώθηκαν οι κόποι και οι προσπάθειές μου από μικρός που διάβαζα. Για την επιλογή μου με επηρέασαν οι αδελφές μου που είναι και οι δύο ένστολες. Είδα τα θετικά που τους προσφέρει το επάγγελμα που διάλεξαν καθώς μπορούν να δουλέψουν σε Νοσοκομείο και να έχουν και δικό τους ιατρείο και γι’ αυτό το επέλεξα να το σπουδάσω».
Γιώργος Μαρτσάκης, Στρατιωτική Ιατρική Θεσσαλονίκης
«Ηθελα Οδοντιατρική»
«Εδωσα για δεύτερη φορά γιατί επιθυμούσα την Οδοντιατρική. Μεγάλωσα στο οδοντιατρείο καθώς και η μητέρα και ο παππούς μου είχαν αυτή τη δουλειά και υπάρχει μια… οικογενειακή παράδοση. Μετά το τέλος των εξετάσεων ήμουν σίγουρη για την επιτυχία μου γιατί είχα γράψει καλά. Τα παιδιά που θα μπουν από φέτος στη διαδικασία των Πανελληνίων θα πρέπει να ξέρουν ότι, αν διαβάζουν, αν είναι προσεκτικοί, αν ακούν τους καθηγητές και εμπιστεύονται τον εαυτό τους σίγουρα θα πετύχουν. Το άγχος πάντα θα υπάρχει, αλλά μπορείς να βρεις τρόπους να το διαχειριστείς».
Μαρία Τσιβουράκη, Οδοντιατρική Αθηνών
«Πρώτη επιλογή Πολυτεχνείο Κρήτης» 
«Στο μηχανογραφικό είχα δηλώσει αποκλειστικά τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι αυτός ο τομέας που με ενδιαφέρει καθώς έχει και οικονομικά και μηχανολογικά. Ο πατέρας μου είναι και μηχανολόγος και θα με βοηθήσει να επεκταθώ σε αυτόν τον τομέα. Η συγκεκριμένη σχολή δίνει ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση και αυτό επηρέασε την επιλογή μου».
Βαγγέλης Ντουσάκης, ΜΠΔ Πολυτεχνείο Κρήτης
«Εκεί που επιθυμούσα» 
«Ηταν η πρώτη μου επιλογή η Ιατρική Αθήνας και είμαι ευχαριστημένη που εισήχθην σε αυτή τη Σχολή. Ηξερα ότι περνούσα Ιατρική Πάτρας ή Αθήνας με βάση τους βαθμούς μου».
Χαριλιάνα Μποτωνάκη, Ιατρικής Αθήνας
Φίλες στο Πανεπιστήμιο
Στην Ιατρική Ηρακλείου με 18.726 εισάγεται η Δέσποινα Ζουμπά (αριστερά) από το 4ο ΓΕ.Λ. Χανίων. Πρόκειται για τη σχολή πρώτης επιλογής της, γι’ αυτό και εξέφρασε τη μεγάλη χαρά της. «Χρειάζεται μεθοδικότητα, ψυχραιμία και στόχος. Δεν χρειάζεται άγχος. Είχα επίσης την ηθική υποστήριξη των γονιών και των καθηγητών μου». Οσο για το μέλλον, περιμένει να γνωρίσει τη σχολή της και να αφοσιωθεί στην Ιατρική. Η Ρέα – Μαρία Καλλιγιάννη (δεξιά) ως πρώτη επιλογή είχε την Κτηνιατρική, ωστόσο, δεν στάθηκε τυχερή, αφού τελικά εισήχθη στη Σχολή Βιοϊατρικής και Πληροφορικής στη Λαμία. «Θα γραφτώ στη σχολή και θα την παρακολουθήσω, αλλά το πιθανότερο θα ξαναδώσω γιατί μου αρέσουν τα ζώα και επιθυμώ να μπω στην Κτηνιατρική Σχολή, μου αρέσει ως επάγγελμα. Τα παιδιά που θα δώσουν τώρα εξετάσεις θα πρέπει να έχουν μεθοδικότητα, να μην παραλείπουν βασικά πράγματα, να καλύψουν τα κενά από την Α’ και τη Β’ Λυκείου και να μην αγχώνονται» λέει η νέα φοιτήτρια.
«Εκπληρώθηκε ένας στόχος»
«Εκπληρώνεται ένας στόχος γιατί ήθελα να περάσω Νομική. Γιατί Νομική; Γιατί είναι μια σχολή και ένα επαγγελματικό αντικείμενο που μου αρέσει πολύ. Αν δεν περνούσα, σίγουρα θα έδινα και πάλι εξετάσεις. Είναι νωρίς να σκέφτομαι για την επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά σίγουρα με απασχολεί και θα το παλέψω για το καλύτερο. Ευχαριστώ πολύ την οικογένεια, το φροντιστήριο, το σχολείο μου».
Ειρήνη Φραγκιαδάκη, Νομική Θεσσαλονίκης
«Στα βήματα της μητέρας μου»
«Το Ιστορικό – Αρχαιολογικό ήταν η πρώτη μου επιλογή. Είναι ένα αντικείμενο σπουδών που μου αρέσει πάρα πολύ και το ίδιο αντικείμενο σπούδασε και η μητέρα μου. Είναι μια σχολή που ελπίζω να μου δώσει ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση. Μέσα στη σχολή θα επιλέξω αν θα ακολουθήσω τον τομέα της Ιστορίας ή της Αρχαιολογίας. Τη χρονιά που πέρασε κόπιασα αρκετά, υπήρξε πίεση, μερικές φορές ξενύχτι όμως τελικά άξιζε τον κόπο όλη αυτή η προσπάθεια».
Αλεξάνδρα Στάη, Ιστορικό – Αρχαιολογικό Θεσσαλονίκης
«Στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο»
«Εισήλθα στη σχολή ΗΜΜΥ του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, την πρώτη επιλογή και φυσικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Στην επιλογή αυτή συνέβαλαν η οικογένειά μου και οι καθηγητές μου. Στην οικογένεια έχουμε αρκετούς πολιτικούς μηχανικούς, αλλά επειδή μου άρεσαν περισσότερο τα μαθηματικά και η φυσική επέλεξα το αντικείμενο των ηλεκτρολόγων μηχανικών. Είναι ένας τομέας που μπορεί να βρεις εργασία αν και σε 4 – 5 χρόνια που θα αποφοιτήσω δεν ξέρουμε πώς θα είναι ο χώρος στην Ελλάδα».
Γιάννης Καλογερής, ΗΜΜΥ στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο

«Ονειρο ζωής»
«Ηταν ο πρώτος στόχος, ένα όνειρο ζωής! Από το Δημοτικό κιόλας είχα αποφασίσει ότι θέλω να γίνω γιατρός και είμαι ευτυχισμένος που το πέτυχα. Δικαιώθηκα γιατί ήταν μια δύσκολη χρονιά, με πολύ διάβασμα και θυσίες. Πλέον ανυπομονώ να καθίσω στα φοιτητικά αμφιθέατρα».
Νίκος Αγγελάκης, Ιατρική Ηρακλείου
«Ικανοποίηση για την προσπάθεια»
«Είμαι ικανοποιημένη από την προσπάθειά μου. Η πρώτη μου επιλογή ήταν η Ιατρική όμως είχα δηλώσει και την Κτηνιατρική όπου και πέρασα γιατί είναι ένα ενδιαφέρον αντικείμενο. Θα εγγραφώ στη σχολή και θα παρακολουθήσω τα μαθήματα και αν δεν με ικανοποιεί, τότε θα ξαναδώσω».
Ιωάννα Γρηγοράκη, Κτηνιατρική Θεσσαλονίκης
«Μυστικό η επιμονή»
Στην Ιατρική Σχολή Αθηνών -σχολή πρώτης επιλογής του- εισάγεται με συνολική βαθμολογία 19.187 ο Τηλέμαχος Κουτουράτσας, μαθητής του 4ου ΓΕΛ Χανίων, ο οποίος, μιλώντας στα “Χ.Ν.”, εξέφρασε την ικανοποίησή του, αλλά και την ανακούφισή του καθώς, όπως σημείωσε, «η φετινή ήταν μια περίεργη χρονιά για τις εξετάσεις, κατά την οποία πολύ καλοί μαθητές, πιστεύω πως αδικήθηκαν». Αναφερόμενος στο μυστικό της επιτυχίας του επεσήμανε την επιμονή, αλλά και το γεγονός ότι ήξερε τι ήθελε. «Είναι πολύ σημαντικό να έχεις έναν συγκεκριμένο στόχο, διότι αυτό σε ενθαρρύνει κιόλας, είναι το κίνητρό σου». Ο ίδιος από εδώ και στο εξής ονειρεύεται να ασχοληθεί με την έρευνα στο πεδίο της Νευρολογίας ή Ανοσολογίας.
Τηλέμαχος Κουτουράτσας, Ιατρική Σχολή Αθηνών
Δεύτερη στην Ελλάδα
Στην Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης, με βαθμολογία 19.713 μόρια, περνά η Ηρώ Γρηγοράκη από το ΓΕΛ Ακρωτηρίου. Μάλιστα η Χανιώτισσα μαθήτρια κατάφερε να περάσει στην Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης δεύτερη στην Ελλάδα με μόλις ένα μόριο διαφορά από τον πρώτο επιτυχόντα. Οπως είχε πει στα “Χ.Ν.”, κινητήριος δύναμη και πηγή έμπνευσης για την ίδια ήταν όχι τόσο η επιμονή και η θέλησή της «διότι πολλές φορές αμφισβήτησα τη θέλησή μου, για το εάν πραγματικά ήθελα να μπω σε αυτήν την πολύ ανταγωνιστική διαδικασία. Αυτό που με βοήθησε ήταν η τεράστια αγάπη που δέχθηκα τόσο από την οικογένειά μου, τους γονείς και τα αδέλφια μου, αλλά και τους καθηγητές και τους φίλους μου, τους οποίους και ευχαριστώ πολύ».
Ηρώ Γρηγοράκη Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης (δεύτερη στην Ελλάδα)
«Προσήλωση»
Στη Νομική Θεσσαλονίκης -σχολή πρώτης επιλογής του- εισάγεται με βαθμολογία 18.344 ο Γιάννης Κουργιαντάκης από το ΓΕΛ Ακρωτηρίου. «Αισθάνομαι πολύ δικαιωμένος, γιατί πέτυχαν οι στόχοι μου. Αυτό το αποτέλεσμα έφτασε μετά από προσήλωση, προσπάθεια και αγώνα στον οποίο είχα την υποστήριξη της οικογένειάς μου, των εκπαιδευτικών μου και του φροντιστηρίου μου. Τώρα περιμένω με μεγάλη αγωνία και προσμονή να γνωρίσω την καινούργια επιστήμη που ανοίγεται μπροστά μου» ανέφερε.
Γιάννης Κουργιαντάκης, Νομική Θεσσαλονίκης
«Δικαίωση»
«Πέρασα στην πρώτη μου επιλογή στο Πολυτεχνείο Κρήτης και συγκεκριμένη στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ). Σίγουρα αισθάνομαι δικαιωμένος για την προσπάθεια που έκανα, αν και σε αντίθεση με άλλα παιδιά, είχα ένα λίγο παράξενο σύστημα. Ωστόσο, αφού λειτούργησε, όλα καλά».
Νίκος Χανταμπάκης, Σχολή ΗΜΜΥ, Πολυτεχνείου Κρήτης
«Ψυχική και ηθική ικανοποίηση»
«Κουράστηκα πάρα πολύ, όπως και όλοι οι συνυποψήφιοί μου για να πετύχω τους στόχους μου. Μάλιστα εγώ έδινα δεύτερη φορά Πανελλαδικές για να καταφέρω να περάσω στη Σχολή που επιθυμούσα. Ωστόσο, είμαι πολύ χαρούμενος γιατί τελικά πέρασα στην πρώτη που επιλογή που είναι η Νομική Θεσσαλονίκης. Αισθάνομαι ψυχική και ηθική ικανοποίηση».
Γιάννης Μαυροματάκης, Νομική Θεσσαλονίκης
«Εκπλήρωσα τον στόχο μου»
«Είχα ένα μικρό άγχος μήπως ανέβουν ψηλά οι βάσεις και δεν μπω στην Ιατρική, όμως τελικά δεν υπήρχε θέμα. Η Ιατρική καθώς προχωρούσα στο σχολείο έγινε στόχος για μένα, έτσι είμαι ικανοποιημένος που μπόρεσα να τον εκπληρώσω. Πλέον ανυπομονώ να βρεθώ στα φοιτητικά αμφιθέατρα»
Κυριάκος Λεφάκης, Ιατρική Ηρακλείου
«Δικαίωση κόπων»
Στο Τμήμα Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης με βαθμολογία 18. 892 μόρια εισάγεται η Ευαγγελία Ζούλη από το Λύκειο Βάμου. Ηταν η πρώτη επιλογή της Χανιώτισσας μαθήτριας, η οποία έκανε λόγο για δικαίωση των κόπων της καθώς διαμένοντας στ’ Ασκύφου Σφακίων όλα αυτά τα χρόνια χρειάστηκε να πηγαινοέρχεται Σφακιά – Αποκόρωνα. «Υπήρξανε στιγμές που λύγισα ειδικά στην Γ’ Λυκείου, όμως πάντα υπάρχουν στιγμές που νιώθεις ότι λυγίζεις. Παρόλα αυτά δεν το έβαλα κάτω». Η ίδια επεσήμανε την υποστήριξη που είχε από την οικογένειά της, το σχολείο και το φροντιστήριο.
Ευαγγελία Ζούλη, Ψυχολογία Πανεπιστήμιο Κρήτης
«Πολλές δυνατότητες»
Στη Νομική Σχολή Αθηνών με 18.659 μόρια εισάγεται η Μαρία – Ελένη Ρεϊζάκη από το 4ο ΓΕΛ Χανίων. Οπως αναφέρει στα “Χ.Ν.”, ήταν η πρώτη της επιλογή και για αυτό «αισθάνομαι ότι η προσπάθειά μου απέδωσε καρπούς. Χρειάζεται να σου αρέσει αυτό που θες να ασχοληθείς, τότε θα προσπαθήσεις να το πετύχεις». Η ίδια στοχεύει να ασχοληθεί σε βάθος με τη Νομική καθώς θεωρεί ότι είναι μια σχολή με πολλές δυνατότητες, άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που την επέλεξε, όπως εξηγεί. Για όσους δεν τα κατάφεραν, τονίζει πως «πάντα υπάρχει ελπίδα για μια επόμενη φορά, πάντα υπάρχει μια δεύτερη ευκαιρία».
Μαρία – Ελένη Ρεϊζάκη, Νομική Αθηνών
«Ευτυχισμένος»
«Συγκέντρωσα 17.456 μόρια και κατάφερα να περάσω στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στη Σχολή Πληροφορικής. Ηταν η πρώτη μου επιλογή και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Οσοι είναι να ξαναδώσουν να διαβάζουν συστηματικά για να πετύχουν τους στόχους τους».


Πολυχρόνης Αλεξίου, Σχολή Πληροφορικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου