Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

Μόνιμους διορισμούς ζητάνε οι δάσκαλοι

P1030617Tην αντίθεση των εκπαιδευτικών στο «νεοφιλελεύθερο, με σαφέστατο ταξικό πρόσημο εκπαιδευτικό μοντέλο που ακολουθείται από την κυβέρνηση» δήλωσε το μέλος της διοίκησης της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας κ. Δημήτρης Μαργιόλης.
Σε συνέντευξη τύπου για τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ο κ. Μαργιόλης στάθηκε μεταξύ άλλων στην ανάγκη μόνιμων διορισμών. «Η δημόσια εκπαίδευση έχει ανάγκη από χιλιάδες μόνιμους διορισμούς. Τα χρόνια της κρίσης κατ’ απαίτηση της τρόικας που μετονομάστηκε σε θεσμούς οι διορισμοί είναι μηδενικοί. Αντίστοιχα οι προσλήψεις αναπληρωτών είναι υποδεέστεροι των αναγκών. Αυτή τη στιγμή έχουμε ανάγκη τη πρόσληψη χιλιάδων αναπληρωτών. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές και μόνιμοι αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα οξυμένα προβλήματα σίτισης και στέγασης. Η Σαντορίνη αποτελεί ένα παράδειγμα της ανάπτυξη όπως οι κρατούντες την οραματίζονται. Στη Σαντορίνη του απίστευτου πλούτου και της τουριστικής ανάπτυξης έχουμε συνάδελφους να κοιμούνται σε ξαπλώστρες και σε παραλίες, σε αυτοκίνητα, σε γκαράζ συναδέλφων και να απαιτείται να πληρώσουν ενοίκιο 400 και 450 ευρώ για “διαμερίσματα” 15 τετραγωνικών μέτρων!» είπε μεταξύ άλλων.
Επίσης κατηγόρησε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση πως βιάζονται να εφαρμόσουν την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ που προωθεί το σχολείο «των κατακερματισμένων αντικειμένων, της αμάθειας, το δημοτικό σχολείο που λειτουργεί σε πείσμα και ενάντια σε κάθε στοιχειώδη παιδαγωγική λογική. Από το 2011 ο ΟΟΣΑ απαιτούσε να αλλάξουν τα δεδομένα σε ότι αφορά την αναλογία μαθητών ανά τμήμα, να αυξηθεί δηλαδή ο μέσος όρος των μαθητών ανά τμήμα και για να το κάνει αυτό η κυβέρνηση εισάγει τέτοια εργαλεία και μηχανισμούς περικοπών. Δεν πρόκειται για μια έρευνα ακαδημαϊκού χαρακτήρα αλλά για συγκεκριμένα προαπαιτούμενα που στα πλαίσια του μνημονιακού καθεστώτος και με εκβιαστικό τρόπο προσπαθούν οι θεσμοί να υποβάλλουν και η κυβέρνηση με δική της πολιτική ευθύνη υλοποιεί. Ο ΟΟΣΑ και η κυβέρνηση από τον Μάρτιο του 2015 έχουν καταρτίσει μια κοινή επιτροπή που χαράζει κατευθύνσεις για την εκπαίδευση. Στην ενδιάμεση έκθεση του ο ΟΟΣΑ μεταξύ άλλων ανάφερε και αυτά που ακούσαμε αργότερα και από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης δηλαδή ο διευθυντής της κάθε σχολικής μονάδας να έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί και να προσλαμβάνει το προσωπικό της! Πρόκειται για το περίφημο αγγλοσαξονικό μοντέλο, για ακραίες νεοφιλελεύθερες λογικές.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου