Τρίτη 19 Απριλίου 2011
ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝΔΟΧΩΡΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΛΑΤΑΝΙΑ
Ισόρροπη ανάπτυξη ενάντια στην ερήμωση της υπαίθρου
Δημοσιεύθηκε στις: 19-04-2011
H ισόρροπη ανάπτυξη μεταξύ υπαίθρου και παραλιακής ζώνης, αλλά και η αποτροπή της ερήμωσης της ενδοχώρας, ήταν ανάμεσα στα ζητήματα που έβαλε η ομάδα 'Πολιτική και Δίκαιο' του Λυκείου Βουκολιών στο Δ.Σ. Πλατανιά.
Οι μαθητές παρουσίασαν μία σειρά από προβληματισμούς, σκέψεις, ιδέες και προτάσεις που έχουν επεξεργαστεί και κέρδισαν τα εύσημα και τα χειροκροτήματα του κόσμου που παραβρέθηκε, αλλά και των δημοτικών συμβούλων.
'Θα θέλαμε στον Δήμο μας να υπάρχει μία ισορροπία μεταξύ της ενδοχώρας και της παραθαλάσσιας ζώνης', τόνισε η μαθήτρια Κλειώ Κολομβάκη, που αναφέρθηκε επιγραμματικά σε πέντε δράσεις που θα μπορούσε να αναλάβει ο Δήμος προκειμένου να αποτραπεί η περαιτέρω συρρίκνωση της υπαίθρου.
1) Με την παροχή καλών υπηρεσιών και στο πιο απομακρυσμένο μέρος του Δήμου.
2) Με τη διατήρηση, βελτίωση, αλλά και ίδρυση νέων (όπου χρειάζεται) σχολείων, χώρων άθλησης και άλλων δραστηριοτήτων για τους νέους.
3) Με την ενίσχυση της πολιτιστικής δραστηριότητας σε κάθε γωνιά του Δήμου.
4) Με την εξασφάλιση της δυνατότητας κάθε πολίτη να έχει πρόσβαση στην πληροφόρηση και στις καινοτομίες στα νέα δεδομένα.
5) Με την παροχή αξιοπρεπών δομών για άτομα με ειδικές ανάγκες.
Μιλώντας για το μάθημα 'Πολιτική και Δίκαιο' η Μαριάντρια Κουριδάκη, τόνισε πως γίνεται με βιωματικό τρόπο και ότι τα αποτελέσματα δείχνουν ότι 'οι νέοι έχουν και ανησυχίες και όραμα για το μέλλον'.
Για την προσπάθεια των μαθητών μίλησε ο εκπαιδευτικός τους κ. Γιάννης Γιακουμάκης. 'Στόχος του μαθήματος είναι να καλλιεργηθεί η πολιτική παιδεία των μαθητών μέσα από τον διάλογο, την επιχειρηματολογία, τη ρητορική. Οι νέοι έχουν ευαισθησίες και πνευματικές ανησυχίες δεν δεσμεύονται εύκολα στα παλιά, τα καθορισμένα, τα στεγανά όπως εγκλωβίζονται οι περισσότεροι και οι απόψεις του μπορεί να δώσουν μια νέα πνοή και ιδέες, ώστε να είναι χρήσιμες για το Δ.Σ. και τους συμβούλους', επεσήμανε ο καθηγητής.
Οσο για τον κίνδυνο όταν μεγαλώσουν τα παιδιά να πέσουν στον... παραγοντισμό ο εκπαιδευτικός ανέφερε πως 'το μάθημα καλλιεργεί στους μαθητές και ιδέες και αξίες. Οταν ξέρουν ποιες αξίες είναι χρήσιμες και αποτελούν στόχο της ζωής των ανθρώπων μπορεί να αποφύγουν πιο εύκολα τον παραγοντισμό'.
Τους μαθητές καλωσόρισε και έδωσε τον λόγο ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Αθ. Χηνόπουλος, ενώ ο δήμαρχος κ. Γ. Μαλανδράκης, αφού εξέφρασε τη χαρά του για την παρουσία τους σημείωσε πως 'είναι σημαντικό να μπαίνουν νέοι άνθρωποι σε αυτό που λέμε κοινά, να εμπλέκονται, να οσμώνονται. Το κλίμα της απαξίωσης που υπάρχει για όποιον εμπλέκεται στα κοινά πρέπει να απομακρυνθεί και αυτό θα γίνει μόλις μπουν νέοι άνθρωποι με νέες ιδέες'.
Τους μαθητές καλωσόρισε και ο κ. Γ. Τσαγκαράκης επισημαίνοντας πως οι προτάσεις τους και οι απόψεις τους είναι χρήσιμες για το Δ.Σ., ενώ ο κ. Μ. Νταγκουνάκης τόνισε πως πολλά από όσα ανέφεραν αποτελούν θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης Πλατανιά και ότι όσο μπορούν και τους το επιτρέπει το βεβαρημένο πρόγραμμά τους να παρακολουθούν και να συμμετέχουν στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου