Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ Κ. ΣΠΑΝΑΚΗ "Μακρύ, καυτό, καλοκαίρι" Δημοσιεύθηκε στις: 09-08-2013 10:39:45 Εντονα χρώματα, καμπύλες κλασικών αυτοκινήτων της δεκαετίας του ?60, αλλά και του γυναικείου σώματος, γωνιές του ενετικού λιμανιού, εικόνες της πόλης από το χθες και το σήμερα. Ο παραπάνω ξεχωριστός συνδυασμός στην έκθεση του Κώστα Σπανάκη στις 'Γλωσσίτσες' στο παλιό λιμάνι. Τίτλος της έκθεσης 'Long Hot Summer', με θέματα καλοκαιρινά κυρίως, αλλά όχι μόνο. «Η ανάγκη για έκφραση έβγαινε πάντα για μένα μέσα από διάφορους τρόπους, αλλά και μέσα από τη ζωγραφική ακόμα περισσότερο. Η θεματολογία της έκθεσης έχει να κάνει με το καλοκαίρι, τα παλιά αυτοκίνητα που μου αρέσουν από τα παιδικά μου χρόνια, οι καμπύλες τους, πολλά θέματα για τη γυναικεία θηλυκότητα μέσα από πολύ ωραία χρώματα, θέματα από τα Χανιά του χθες και του σήμερα», δήλωσε ο καλλιτέχνης στα 'Χ.Ν.'. Σε κάποιον που θα του ζητούσε τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να επισκεφθεί την έκθεσή του ο ζωγράφος απάντησε πως «πιστεύω ότι θα του φτιάξει η διάθεση. Θα δει ευχάριστες παραστάσεις, πλούσια, έντονα χρώματα. Σε κάθε έκθεση που κάνω προσπαθώ να βελτιώνω τη δουλειά μου και θέλω να πιστεύω ότι πάντα παρουσιάζω κάτι καλύτερο από την προηγούμενη φορά. Φιλοξενούμαι σε έναν εξαιρετικό χώρο, οι 'Γλωσσίτσες' είναι ένα πολύ γνωστό μεζεδοπωλείο, τα παιδιά εδώ έχουν κουλτούρα και πνευματικό υπόβαθρο και είναι χαρά μου να παρουσιάζω εδώ τα έργα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου