Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΧΑΝΙΩΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ Από το όνειρο στην πραγματικότητα Δημοσιεύθηκε στις: 30-08-2013 11:40:25 Ενα από τα όνειρά τους έγινε πραγματικότητα. Η εισαγωγή τους στη Σχολή της προτίμησής τους, αλλά κυρίως η ευκαιρία για ένα ταξίδι στον κόσμο της γνώσης και της επιστήμης, η ελπίδα για επαγγελματική αποκατάσταση, το όραμα για μια καλύτερη ζωή. Τα 'Χ.Ν.' βρήκαν πολλά από τα Χανιωτάκια που εισήχθησαν με μεγάλες βαθμολογίες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας και μοιράστηκαν μαζί τους τις πρώτες τους εντυπώσεις. ΣΟΦΙΑ ΛΕNΤΑΡΑΚΗ: «Ημουν αφοσιωμένη από την αρχή της χρονιάς» Τέταρτη στο Τμήμα Φιλολογίας Ρεθύμνου πέρασε η Σοφία Λενταράκη με 18.035 μόρια, προερχόμενη από το 1o Γενικό Λύκειο. «Ηθελα πάρα πολύ να περάσω στη συγκεκριμένη Σχολή, επειδή μου άρεσαν τόσο τα μαθήματα, αλλά και επειδή είχα και τα κατάλληλα πρότυπα των καθηγητών, ώστε να με ωθήσουν να ακολουθήσω αυτό τον δρόμο. Πιστεύω πως οι κόποι μου απέδωσαν καρπούς και αυτό γιατί από την αρχή της χρονιάς ήμουν αφοσιωμένη στο διάβασμα. Οι γονείς μου 'πετούν στα σύννεφα' και τους ευχαριστώ για τη στήριξη», είπε η Σοφία. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ: «Δικαιωμένη και τρισευτυχισμένη» «Αισθάνομαι δικαιωμένη, δεν μπορώ παρά να είμαι χαρούμενη και τρισευτυχισμένη», είναι τα λόγια της Δέσποινας Κυριακάκη που συγκέντρωσε 18.378 μόρια και από τον Σεπτέμβριο θα είναι φοιτήτρια στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Κρήτης. Οπως εξηγεί «η Ιατρική είναι ένας κλάδος που δίνει ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση. Μπορείς να ασχοληθείς με πολλά διαφορετικά αντικείμενα της επιστήμης. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω, αλλά... έχουμε πολλά χρόνια ακόμα μπροστά μας». Το μεγαλύτερό της πλεονέκτημα, όπως σημειώνει, ήταν το μεθοδικό διάβασμα, η προσοχή στην παράδοση και η ψυχραιμία. «O πανικός δεν βοηθάει. Είχα και τη μεγάλη στήριξη της οικογένειάς μου. Είναι σημαντικό να σε χαλαρώνουν, όταν εσύ είσαι νευρικός, κουρασμένος», τονίζει. ΤΖΙΝΑ ΓΚΟΥΝΤΟΥΛΙΑ: «Νομική για καλές βάσεις» «Η Νομική είναι επιστήμη που σου προσφέρει καλές βάσεις και αρκετές διεξόδους και επιλογές που μπορείς να ακολουθήσεις ανεξάρτητα από την αγόρευση και τη δικηγορία», λέει η Τζίνα Γκουντουλιά, που πέρασε στη Νομική Αθήνας με 19.161 μόρια. Η ίδια θέλει στο μέλλον να ασχοληθεί με το Διεθνές Δίκαιο καθώς είναι ένας τομέας που μπορεί να σταδιοδρομήσει. Οσο για τους πολύ καλούς βαθμούς που συγκέντρωσε μας λέει ότι ακολούθησε ένα πρόγραμμα που περιελάμβανε επαρκείς ώρες διαβάσματος όσο και ξεκούρασης για να αποφορτίζεται από το άγχος και την πολύ μεγάλη ύλη που είχαν φορτωθεί οι εξεταζόμενοι μαθητές. Γ. ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ: «Μέσα στην Ιατρική» «Επέλεξα την Ιατρική γιατί μια ζωή είμαι μέσα σε αυτό το αντικείμενο. Εχω γονείς γιατρούς, θείους γιατρούς, είναι ένα επάγγελμα που το ζω από κοντά εδώ και χρόνια, μου αρέσει και ήθελα να το ακολουθήσω εδώ και καιρό», αναφέρει ο Γιάννης Νικολακάκης, που συγκέντρωσε 19.006 μόρια. Ο ίδιος επέλεξε Ηράκλειο, παρότι μπορούσε να μπει και Αθήνα. «Προτίμησα το Ηράκλειο γιατί το Πανεπιστήμιο εκεί δίνει πολύ καλές προοπτικές για το εξωτερικό και επειδή με ενδιαφέρει να βρεθώ εκεί μετά το τέλος των σπουδών μου, αποφάσισα να δηλώσω αυτή τη Σχολή», απαντά. Και ο Γιάννης εκτιμά πως η Ιατρική δίνει επιλογές εργασιακής αποκατάστασης μετά το τέλος των σπουδών. «Δίνει προοπτικές, έχει πάρα πολλά ενδιαφέροντα αντικείμενα και σίγουρα θα με βοηθήσει στην επαγγελματική μου αποκατάσταση», λέει o Γιάννης. ΦΕΝΙΑ ΑΠΑΛΑΚΗ: «Η επιτυχία είναι απόρροια της επιμονής και της υπομονής» Στην Κομοτηνή βρίσκεται ήδη η Φένια Απαλάκη καθώς πέρασε στη Νομική και δηλώνει ενθουσιασμένη. Μιλώντας στα 'Χ.Ν.' ανέφερε: «Ηδη βρίσκομαι στην Κομοτηνή και παρατηρώ ότι είναι αρκετά όμορφη πόλη και κυρίως φοιτητούπολη. Θεωρώ ότι η επιτυχία μου είναι απόρροια της επιμονής και της υπομονής που υπέδειξα τον χρόνο αυτόν, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε η υποστήριξη των καθηγητών, της οικογένειας και φυσικά των φίλων μου. Αναμφισβήτητα οι γερές βάσεις που χτίζει ένας μαθητής στις προηγούμενες τάξεις τον διευκολύνουν ιδιαίτερα αυτήν τη χρονιά και τα συνεχή -μεγάλα και μικρά- διαλείμματα από το διάβασμα είναι γι? αυτόν ζωτικής σημασίας». ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΟΥ Στρατιωτική Ιατρική «Η Στρατιωτική Ιατρική ήταν ο πρώτος μου στόχος και είμαι πολύ ικανοποιημένος που κατάφερα να μπω στη Σχολή που ήθελα», δηλώνει ο Κώστας Αλεξίου. Ο Κώστας συνολικά συγκέντρωσε 19.207 μόρια και γνώριζε εδώ και καιρό ότι θα εισαχθεί στη Σχολή που επιθυμεί. Οι λόγοι που επέλεξε συγκεκριμένα τη Στρατιωτική Ιατρική είναι πολλοί και διάφοροι. «Η Ιατρική είναι μια ξεχωριστή επιστήμη γιατί είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να φροντίζεις την υγεία των ανθρώπων. Ως επάγγελμα σου δίνει ευκαιρίες για εργασιακή αποκατάσταση. Είχα φίλους που μπήκαν στη Σχολή αυτή και μου μίλησαν με τα καλύτερα λόγια». ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ: «Εκπλήρωσα το όνειρό μου» Στην Ιατρική Αθηνών εισήχθη ο Νικόλαος - Νέστορας Μαθιουδάκης, ο οποίος συγκέντρωσε 19.130 μόρια. «Ηταν το όνειρό μου και το είχα αποφασίσει ήδη από το Γυμνάσιο ότι θέλω να περάσω εκεί. Τήρησα ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στο διάβασμα. Υπήρχαν μέρες που διάβαζα περισσότερο και άλλες λιγότερο, χωρίς να στερούμαι των εξόδων. Νιώθω πολύ χαρούμενος που έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα», μας είπε ο Νίκος. ΜΑΝΟΣ ΚΑΖΑΚΟΣ: «Οι κόποι μου ανταμείφθηκαν» Από τους πρώτους πέρασε στη Νομική Θεσσαλονίκης ο Μάνος Καζάκος. «Ηθελα εξίσου ως πρώτη επιλογή και τη Σχολή και την πόλη. Είμαι πολύ χαρούμενος που οι κόποι όλης της χρονιάς γίνονται πραγματικότητα. Πιστεύω ότι το συστηματικό διάβασμα, χωρίς κενά, απέδωσε καρπούς κι έτσι βοήθησε στο να υπάρχουν και οι έξοδοι, αλλά και να ασχολούμαι με τα χόμπι μου, όπως το σκάκι και το μπάσκετ», είπε χαρακτηριστικά ο Μάνος. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΣ konstasgeorge@gmail.com ΚΑΛΛΙΑ ΚΑΡΤΣΑΚΗ kallia@haniotika-nea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου