Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ Προβληματισμός αλλά και ελπίδα Χανιώτες μίλησαν στα “Χ.Ν.” με αφορμή την αυριανή προσφυγή στις κάλπες PrevNext Αλλοι αναποφάσιστοι, άλλοι αποφασισμένοι, λίγοι οι αισιόδοξοι, περισσότεροι οι απαισιόδοξοι, πολλοί δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν, άλλοι ότι σκέφτονται αν θα πάνε κιόλας στην κάλπη και άλλοι ελπίζουν ότι κάποια στιγμή θα αλλάξει η κατάσταση. Ρωτήσαμε Χανιώτες για την επόμενη ημέρα των εκλογών με τις απαντήσεις τους αλλού να συγκλίνουν και αλλού να αποκλίνουν. 1Προδιαγεγραμμένη η πορεία «Η πορεία μας είναι προδιαγεγραμμένη και καταδικασμένη. Είμαι πολύ απαισιόδοξος, δεν βλέπω καμία ελπίδα. Τα βλέπω μαύρα, γιατί κανείς δεν μπορεί να φτιάξει την κατάσταση, όταν τόσα χρόνια η χώρα καταστρεφόταν» 2 Δεν είμαι αισιόδοξη «Δεν είμαι αισιόδοξη, όποιος και να βγει δεν πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Θα ψηφίσω, αλλά ακόμα είμαι διχασμένη ανάμεσα σε 2 – 3 επιλογές. Την τελευταία στιγμή θα αποφασίσω» αναφέρει η Μαρία. 3Δύσκολα τα πράγματα «Τα πράγματα είναι δύσκολα, όποιος και να βγει. Μάλλον δεν θα πάω να ψηφίσω, δεν ξέρω ακόμα» λέει ο κ. Μανώλης. 4Αισιοδοξία «Θέλω να είμαι αισιόδοξος. Ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα αλλάξει η κατάσταση, δεν μπορεί να συνεχιστεί ο κατήφορος. Εχω αποφασίσει τι θα ψηφίσω» δηλώνει ο κ. Στέλιος. 5Είναι αμαρτία «Είναι αμαρτία για την Ελλάδα και τους Ελληνες, ένας υπερήφανος λαός να περνά τέτοιες κακουχίες. Μένω μόνιμα στην Αγγλία, αλλά ήρθα στα Χανιά για να ψηφίσω, λέει ο κ. Αριστείδης. 6Εχουμε πορεία μπροστά μας «Εχω καταλήξει στο τι θα ψηφίσω, αλλά σε ό,τι αφορά τα οικονομικά δεν πιστεύω πως θα βελτιωθούν τα πράγματα. Οπως φαίνεται δεν θα υπάρξει ισχυρή κυβέρνηση και πάλι θα έχουμε αναταράξεις. Εχουμε μεγάλη πορεία μπροστά μας» αναφέρει ο Κυριάκος. 7Με αυτούς τους αρχηγούς… «Εχω αποφασίσει για το τι θα ψηφίσω, αλλά δεν είμαι αισιόδοξος για την πορεία της χώρας από τους πολιτικούς που έχουμε. Ισως να βελτιωθεί η ψυχολογία, να τονωθεί η αγορά, αλλά όσο υπάρχουν αυτοί οι αρχηγοί των κομμάτων δεν πάμε πουθενά» λέει ο Μπάμπης. 8Μνημόνιο θα έχουμε «Ο,τι και να ψηφίσουμε πάλι μνημόνιο θα έχουμε, είναι δεδομένο αυτό δυστυχώς. Είμαι προβληματισμένος για το μέλλον, αλλά το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αντισταθούμε» σημειώνει ο Δημήτρης. 9Το μη χείρον… «Οι αρχαίοι μας πρόγονοι έλεγαν “το μη χείρον βέλτιστον”. Και τα δύο κόμματα κακά είναι, αλλά αν βγει η ΝΔ θα είναι το λιγότερο κακό. Πιστεύω ότι σας κάλυψα» δηλώνει ο κ. Νίκος. 10Θα έρθει η σταθερότητα «Κάποια στιγμή θα έρθει η σταθερότητα, θα φτιάξει και ο αυτός ο ρημάδι ο τόπος. Θέλω να είμαι αισιόδοξος» επισημαίνει ο κ. Γιάννης. 11Οι νέοι άνθρωποι «Ακόμα σκέφτομαι τι θα ψηφίσω, αλλά αισιόδοξη δεν είμαι όποιος και να βγει. Αν προσπαθήσουν οι νέοι να αλλάξουν κάποιες καταστάσεις μπορεί να γίνει κάτι, αν κάθονται παθητικοί τίποτα δεν θα αλλάξει» είναι η άποψη της Μαριτίνας. 12Ελπίζω… «Δεν ξέρω ακόμα τι θα ψηφίσω. Θέλω να είμαι αισιόδοξη αλλά… δεν μπορώ. Ελπίζω μόνο να τα καταφέρουμε» δηλώνει η Δέσποινα. Read more: http://www.haniotika-nea.gr/provlimatismos-alla-ke-elpida/#ixzz3mUHACt10 Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου