Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΚΑΤΑ 90% ΑΠΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ Κατέθεσε πάνω σε φορείο στο κακουργιοδικείο Χανίων PrevNext Συγκλόνισε η κατάθεση πάνω στο φορείο στο κακουργιοδικείο Χανίων του 49χρονου πρώην προέδρου του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Ρεθύμνου Γιώργου Μοσχάκη που είναι ανάπηρος από το κεφάλι και κάτω! Πρόκειται για υπόθεση του 2010 που εκδικάστηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στα Δικαστήρια Χανίων. «Όσα χρόνια φυλακή και να του βάλετε, αυτός θα βγει. Ο πραγματικός φυλακισμένος είμαι εγώ με 90% αναπηρία σε ένα δωμάτιο εδώ και 5 χρόνια» είπε στους δικαστές ο Γιώργος Μοσχάκης στη δίκη ενός 51χρονου Ρεθυμνιώτη που καταδικάσθηκε γιατί τον πυροβόλησε στο λαιμό. Ο 51χρονος Ρεθυμνιώτης είχε αναπτύξει έντονη δράση και στα Χανιά και τις επόμενες ημέρες θα δικαστεί επίσης για ληστεία στο super market ΙΝΚΑ στους Αγίους Αποστόλους και για εκρηκτικό μηχανισμό που πέταξε στην Εθνική Τράπεζα στη Σούδα Χανίων προκειμένου να θρυμματιστούν τα τζάμια και στη συνέχεια να μπει μέσα με τον συνεργό του και να την ληστέψουν. Το κακουργιοδικείο του επέβαλε φυλάκιση 18 ετών για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του Γ. Μοσχάκη με βαριές σωματικές βλάβες, αντί για τα 20 χρόνια που είχε τιμωρηθεί αρχικά. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΕΙΟ Ο 49χρονος Γ. Μοσχάκης συνοδευόμενος από συγγενικά του πρόσωπα αφού κατέθεσε ενώπιον του δικαστηρίου παρακολούθησε όλη τη δίκη μέσα στην αίθουσα. Μάλιστα προκειμένου να χωράει το φορείο είχαν απομακρυνθεί δύο σειρές από καθίσματα. Το δράμα του 49χρονου συγκλόνισε τόσο τους δικηγόρους, τους αστυνομικούς που βρίσκονταν στο χώρο των δικαστηρίων αλλά και τον κόσμο που έβλεπε με έκπληξη έναν άνθρωπο να καταθέτει πάνω σε φορείο και να παρακολουθεί στη συνέχεια τη δίκη. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ Ο κ. Μοσχάκης μετά το τέλος της δίκης δεν έκρυβε την απογοήτευση του για τη μείωση της ποινής του 51 χρονου. Μιλώντας στα «Χανιώτικα Νέα» αναφέρθηκε στην υπόθεση. «Το περιστατικό έγινε τον Ιούνιο του 2010. Ο κατηγορούμενος πήγε στο αγρόκτημα μου που ήταν δίπλα στο δικό του, μετακίνησε τα πλέγματα περίφραξης και μου έκοψε αυθαίρετα πέντε ελιές. Πήγα και τους ζήτησα να πάρω τα ξύλα από τις ελιές που έκοψε και να πάνε τα σύνορα μας εκεί που ήταν. Την πρώτη μέρα δεν μου απάντησε και μόλις είδα ότι είχε νεύρα έφυγα. Πήγα τη δεύτερη μέρα για να φτιάξω τη ζημιά, αυτός δεν μου άνοιξε την περίφραξη και ενώ έφευγα του είπα ότι «φεύγω αλλά από τον εισαγγελέα δεν θα γλιτώσεις». Αυτός όπως φάνηκε στη συνέχεια έχει πολλές κατηγορίες σε βάρος του και τον ενόχλησε αυτή η κουβέντα. Έτσι στρίβοντας ελαφρώς για να φύγω έβγαλε το όπλο του, με σημάδεψε στο κεφάλι και με πυροβόλησε. Η σφαίρα μπήκε από το στόμα μου και καρφώθηκε στην πίσω πλευρά του ουρανίσκου ανάμεσα στον τρίτο και τον τέταρτο σπόνδυλο» θυμάται ο κ. Μοσχάκης. Για τον ίδιο πλέον η καθημερινότητα είναι κάτι παραπάνω από δύσκολο. «Έκτοτε η ζωή μου…περίπου σταμάτησε. Τη ζωή μπορεί να έχει ένας άνθρωπος με 90% διαπιστωμένη αναπηρία όπως εγώ;Δεν μπορώ να φάω καν με τα χέρια μου. Μπορώ να κινώ μόνο το κεφάλι μου. Η ζωή για μένα είναι Γολγοθάς. Ήλθα εδώ και με μεγάλη έκπληξη είδα να αφαιρούνται από τον άνθρωπο αυτό δύο χρόνια από την αρχική του ποινή. Ο άνθρωπος αυτός δεν θα πρεπε καν να δικάζονταν για απόπειρα ανθρωποκτονίας με βαριές σωματικές βλάβες αλλά σκέτα για ανθρωποκτονία. Δεν αξίζει καμία επιείκεια με το παρελθόν που έχει και το οποίο είναι γνωστό. Εξεπλάγην με την ποινή που του επιβλήθηκε. Για μένα είναι σαν να το ξανάζησα από την αρχή όλα τα γεγονότα. Είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένος και φεύγω απογοητευμένος από εδώ. Ο τύπος αυτός θα είναι σε μερικά χρόνια έξω και θα αλωνίζει και θα κάνει τα δικά του. Το ότι έχει πολλές υποθέσεις για ληστείες δεν λέει κάτι. Η μια ποινή «τρώει» την άλλη και μετά ξεκινάνε οι άδειες, οι μειώσεις κτλπ. Ο πραγματικά φυλακισμένος είμαι εγώ μέσα σε ένα δωμάτιο, ανάπηρος» κατέληξε. Η απόφαση ανακοινώθηκε στις 2 το μεσημέρι και στη συνέχεια με ασθενοφόρο ο κ. Μοσχάκης αναχώρησε από το Δικαστικό Μέγαρο Χανίων για το Ρέθυμνο. Read more: http://www.haniotika-nea.gr/katethese-pano-se-forio-sto-kakourgiodikio-chanion/#ixzz3bXSRWYTt Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου