Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Χαράτσι... δύο χρόνια μετά! Δημοσιεύθηκε στις: 23-09-2013 10:18:21 » Δύο χρόνια μετά ένας Χανιώτης καλείται να πληρώσει ένα υπόλοιπο από το 'χαράτσι' του 2011, για το οποίο όμως έχει απόδειξη ότι το πλήρωσε! Ο αναγνώστης μας Χ.Σ. (τα στοιχεία του στη διάθεση της εφημερίδας) προσκόμισε το χαρτί της Δ.Ε.Η. με το οποίο φαινόταν να εξοφλεί την οφειλή του, την ίδια στιγμή η Εφορία τον ενημερώνει ότι δεν έχει λάβει αυτό το ποσό και ότι θα πρέπει να το πληρώσει. «Το 2011 μου ήρθε να πληρώσω το 'χαράτσι' και ο λογαριασμός έβγαινε γύρω στα 521 ευρώ. Δεν είχα να δώσω αυτό το ποσό, είχα μόνο 400 ευρώ. Τα έδωσα και έμεινε ένα υπόλοιπο 121 ευρώ. Στον επόμενο όμως λογαριασμό πλήρωσα τη Δ.Ε.Η. και το υπόλοιπο των 121 ευρώ γι? αυτό και αναγράφεται στον λογαριασμό ότι εξοφλήθη. Ομως αυτό το ποσό δεν έφτασε στην Εφορία και δύο χρόνια μετά μου τα ζητά πίσω. Δείχνω τον λογαριασμό στην Εφορία που λέει ότι εξοφλήθη το ποσό και μου λένε 'εμείς δεν το έχουμε πάρει'. Πάω στη Δ.Ε.Η., δεν ξέρουν τι να μου πουν, πάω στην Εφορία, δεν ξέρουν τίποτα. Πλήρωσα και είμαι και χρεωμένος!». Μήπως Δ.Ο.Υ. και Δ.Ε.Η. θα πρέπει να αναζητήσουν σε ποιον πήγαν τα 121 ευρώ και να μην τα ζητούν από τον πολίτη που φαίνεται από τους λογαριασμούς να τα έχει πληρώσει; Γ.ΚΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου