Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΠΕΖΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Κρητικό καλοκαιρινό ποτό! Από: Γιώργος Κώνστας Δημοσιεύθηκε στις: 13-05-2013 09:40:15 Ποτό από την Κρήτη με χαμηλή αλκοόλη ειδικά για τους νέους; Με πρώτη ύλη το κρασί και διάφορες γεύσεις; Με ανταγωνιστές μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες; Το Fizz είναι το νέο προϊόν της Ενωσης Πεζών Ηρακλείου. Μία πρωτοποριακή προσπάθεια για την αξιοποίηση του κρητικού κρασιού για ένα ελαφρύ καλοκαιρινό ποτό. Η ιδέα για ένα τέτοιο ποτό, τύπου RtD (Ready to Drink), προέκυψε πριν από μερικά χρόνια. Προσωπικά είχα ασχοληθεί με τέτοιου είδους προϊόντα στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στη Γαλλία. Πρόπερσι, λοιπόν, αγοράσαμε ως Ενωση ένα μηχάνημα που μπορούσε να υποστηρίξει αυτό το προϊόν», μας εξηγεί ο γενικός διευθυντής της Ενωσης Πεζών κ. Γιώργος Ηλιάδης. Με αυτό το προϊόν ο στόχος της Ενωσης ήταν «να μπορεί να δημιουργήσει υπεραξία και να μπορούμε να στηρίξουμε τον παραγωγό. Ξεκινήσαμε την προσπάθεια αυτή με πολύ θετικά αποτελέσματα για την ώρα». Η πρώτη παρουσίαση του Fizz έγινε τον περασμένο Νοέμβριο, ωστόσο, επειδή είναι κυρίως καλοκαιρινό ποτό, αυτήν την εποχή ξεκίνησε η προσπάθεια μαζικής παρουσίας του σε super market και μπαρ σε όλη τη χώρα. «Αυτού του είδους τα ποτά έχουν πολύ μεγάλη ανταπόκριση από τον νεαρό κόσμο που τα προτιμά καθώς έτσι αποφεύγει τις προσμίξεις και τις 'μπόμπες'. Η ανταπόκριση μέχρι στιγμής στο προϊόν μας είναι εντυπωσιακή από πλευράς καταναλωτή. Βέβαια, όταν έχουμε ανταγωνιστές πολυεθνικές, καταλαβαίνετε ότι αντιμετωπίζουμε τεράστια εμπόδια. Πρόκειται για οργανωμένα συμφέροντα που ξέρουν να κατευθύνουν την αγορά και τους καταναλωτές προς το μέρος τους και να βάζουν στο περιθώριο τις μικρές εταιρείες. Παλεύουμε όμως και μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να βάλουμε το Fizz σε όλα τα super market της χώρας, ενώ σε ό,τι αφορά τα bar προσπαθούμε να κάνουμε απευθείας πωλήσεις, ώστε να αποφύγουμε τα προβλήματα από τα δίκτυα διανομής», εξηγεί ο κ. Ηλιάδης. Στόχος της Ενωσης είναι η παραγωγή 200.000 μπουκαλιών τον μήνα για την επαρκή κάλυψη της ελληνικής αγοράς, ενώ σε ό,τι αφορά το εξωτερικό θα αναμένει να παγιωθεί η επιτυχία του Fizz στην τοπική αγορά, ώστε να προχωρήσει στη συνέχεια με μικρότερο ρίσκο και στις διεθνείς αγορές. Και αυτό γιατί μια αύξηση της παραγωγής προϋποθέτει νέα μηχανήματα και ακόμα μεγαλύτερη υλικοτεχνική υποδομή, που σημαίνει περισσότερα έξοδα. Αναφορικά με την επιτυχία της Ενωσης Πεζών που αποτελεί μια από τις πιο επιτυχημένες στη χώρα με μεγάλα οφέλη για τους παραγωγούς - μέλη της ο κ. Ηλιάδης τονίζει πως αυτό «επετεύχθη χάρη στο ανθρώπινο δυναμικό της. Το πιο σημαντικό για μια εταιρεία είναι να έχει κατάλληλα στελέχη, σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό. Οι Συνεταιρισμοί έβαζαν κόσμο με κομματικά ή συγγενικά κριτήρια. Αυτό δεν μπορούσε να συνεχιστεί!», καταλήγει. Το προϊόν Το Fizz είναι αλκοολούχο ποτό με βάση το κρασί και προσφέρεται με διάφορες γεύσεις, όπως καρπούζι, ροδάκινο, μήλο και κεράσι, στη συσκευασία των 275 ml. Εχει χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλη και είναι στην κατηγορία των ποτών που απευθύνονται σε νέους και ανήκει στην κατηγορία των RtD. Περιέχει 9% αλκοόλη και είναι γλυκισμένο με γλεύκος κι όχι με ζάχαρη. Περιλαμβάνει επίσης και ανθρακικό. Γεύσεις μήλου και ροδάκινου έχουν τα λευκά κρασιά Fizz και κερασιού ή καρπουζιού έχουν τα ροζέ. Η Ενωση Πεζών είναι η πρώτη που κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτό το προϊόν, το οποίο σύμφωνα με την άδεια από το Υπουργείο, ονομάζεται «αλκοολούχο ποτό με βάση τον οίνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου