Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Αβγό – γίγας στο Κολυμπάρι! Γράφει: Γιώργος Κώνστας - 9 Δεκεμβρίου 2014 7:09 μμ - Σχολιάστε DSC_0159Ένα αβγό – γίγα βρήκε στο κοτέτσι ο κ.Μανώλης Γεωργουσάκης από την περιοχή του Κολυμβαρίου. Το αβγό μήκους 10 εκ. και βάρος περίπου 150 γραμμαρίων είναι διπλάσιο από τα κανονικά. «Συχνά οι κότες μου κάνουν μεγάλα αυγά πρώτη φορά όμως τόσο μεγάλο. Δεν ξέρω που να το αποδώσω. Δεν τους δίνω φυράματα, προσπαθώ επειδή τις έχω για το σπίτι μου να τους δίνω ότι αποφάγια έχω από το μαγαζί μου και τομάτες και λαχανικά από μια φίλη από τη λαχαναγορά» μας είπε ο κ. Γεωργουσάκης. Όσο για την κατάληξη του αβγού…«σίγουρα στο τηγάνι και γρήγορα». Read more: http://www.haniotika-nea.gr/avgo-gigas-sto-kolimpari/#ixzz3LbnqfuFE Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου