Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

ΓΙΑ ΤΑ ΨΙΛΙΚΑΤΖΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Εφιάλτης οι ληστείες Δημοσιεύθηκε στις: 13-08-2012
Τρίτη ένοπλη ληστεία μέσα σε μια εβδομάδα σε ισάριθμα ψιλικατζίδικα - μίνι μάρκετ στα Χανιά! Χθες ήταν η σειρά ενός ψιλικατζίδικου στην οδό Ναπολέων Σουκατζίδη στα Παχιανά και η λεία του ληστή που μπήκε μέσα στο κατάστημα ήταν 50 ευρώ. Τα χαρακτηριστικά του χθεσινού ληστή συμπίπτουν με αυτά του ληστή που τα μεσάνυκτα της Πέμπτης προχώρησε σε ληστεία σε μίνι μάρκετ στο Ακρωτήρι. Μιλώντας στα 'Χ.Ν.' ο ιδιοκτήτης του ψιλικατζίδικου στα Παχιανά, περιέγραψε πώς ακριβώς έγινε η ληστεία. «Ηταν 3 το μεσημέρι, ήμουν μέσα στο κατάστημα και βλέπω να μπαίνει ένας τύπος κοντός, 1.65 περίπου ύψος, που φορούσε κράνος, μαύρα γυαλιά, ένα μακρύ αντιανεμικό μπουφάν. Με γοργά βήματα ήλθε μπροστά μου και μου έβαλε τη καραμπίνα κοντά στην κοιλιά και μου έδωσε ένα σάκο και μου είπε "βάλε τα λεφτά μέσα". Η καραμπίνα δεν ήταν κοντόκανη ήταν κανονική, τυλιγμένη σε κάποιο υλικό που δεν πρόλαβα να δω. Ανοιξα την ταμειακή μηχανή, του είπα ότι αυτά είναι τα χρήματα που έχω, περίπου 60-70 ευρώ με τα ψιλά. Μου λέει "και ό,τι έχεις από κάτω από τη μηχανή" του άνοιξα και του έδειξα ότι έχω μόνο χαρτιά. "Γρήγορα, δεν θέλω να σου κάνω κακό" μου είπε δύο φορές και μόλις πήρε τα λεφτά βγήκε έξω. Είκοσι μέτρα από το μαγαζί είχε σταματήσει το αυτοκίνητο με τη μηχανή αναμένη, μπήκε στη θέση του οδηγού και έφυγε. Ηταν ένα όχημα ασημί μάρκας FIAT» ανάφερε. Ο ιδιοκτήτης τόνισε ότι πρώτη φορά βρίσκεται αντιμέτωπος με ληστή με όπλο μέρα μεσημέρι. «Πρώτη φορά μου συνέβη τέτοιο πράγμα. Κλοπή με τη μέθοδο της απασχόλησης είχα δει άλλες δύο φορές και άλλες δύο σπάσιμο των ψυγείων για να πάρουν αναψυκτικά αλλά πρώτη φορά και ελπίζω τελευταία βρέθηκα αντιμέτωπος με όπλο» κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου