Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

«Με σημάδεψαν με καραμπίνα» «Αντέδρασα γιατί δεν είναι δυνατόν να μπαίνουν μέσα στο μαγαζί σου και να σου βάζουν το όπλο στο κεφάλι». Ο 70χρονος βενζινοπώλης Μιχάλης Αρετάκης, τραυματίσθηκε ευτυχώς ελαφρά στη προσπάθεια του να αποτρέψει τις βραδυνές ώρες της Πέμπτης τη ληστεία σε βάρος του στο κατάστημα του στην οδό Μουρνιών.. «Το συμβάν έγινε γύρω στις 10.30 το βράδυ. Ήμουν ανοικτός και ήλθαν δύο άτομα με μηχανάκι, σταμάτησαν λίγο πριν την είσοδο του μαγαζιού και μπαίνουν μέσα. Φορούσαν κουκούλες, και με σημαδεύουν με μια καραμπίνα λέγοντας μου «φέρε τα λεφτά». Εγώ ήμουν πίσω από το γραφείο και κάνω μια κίνηση πιάνω την καραμπίνα, τότε αυτοί άρχισαν να μου ρίχνουν μπουνιές στο πρόσωπο, με τράβηξαν προς τα μέσα σε ένα σημείο όπου δεν φαίνονταν από την κάμερα και μου έβγαλαν και μαχαίρι και με απείλησαν. Εκεί σταμάτησα να αντιστέκομαι» λέει ο κ. Μιχάλης λίγο μετά την έξοδο του από το Νοσοκομείο Χανίων, όπου είχε μεταφερθεί για τις πρώτες βοήθειες. Αυτό που θυμάται χαρακτηριστικά ο κ. Μιχάλης ήταν τα λόγια των κλεφτών « που είναι τα λεφτά, φέρε τα λεφτά. Μετά μου λένε μην σηκωθείς από κάτω, αλλά με το που φεύγουν σηκώνομαι πάω δίπλα στο περίπτερο και επιτόπου πέρνουν τηλέφωνο την αστυνομία. Σε πέντε λεπτά πέρασαν από εδώ αστυνομικοί με μοτοσυσκλέτες και τους έπιασαν λίγο πιο πάνω στο πάρκιγκ του Μαρινόπουλου. Θέλω να τους ευχαριστήσω και να τους δώσω τα συγχαρητήρια μου που τους έπιασαν. Κάπως πρέπει να μάθουν και οι ανθρώποι να αντιδρούν δεν μπορεί να έρχετε ο καθένα και να βάζει το πιστόλι στο κεφάλι σου όταν είσαι στο μαγαζί και στο σπίτι σου. » Ήταν η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο βενζινάδικο έπεσε θύμα ληστείας. «Ο πεθερός μου αντιστάθηκε, τον κτύπησαν, τον έριξαν κάτω και τον απείλησαν με το μαχαίρι και το όπλο, του πήραν τα χρήματα, περίπου 400 ευρώ και πήγαν στο πάρκιγκ του Μαρινόπουλου όπου τους περίμενε συνεργός τους. Η αστυνομία ειδοποιήθηκε αμέσως και κινήθηκε και αμέσως και τους συνέλαβε. Είναι η πρώτη φορά που μας συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δυστυχώς έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση γίνονται και ληστείες για 400 ευρώ» μας δήλωσε ο γαμπρός του κ. Αρετάκη. Γ.ΚΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου