Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013
ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΧΑΝΙΩΝ
Βιτρίνες με γούστο
Από: Γιώργος Κώνστας
Δημοσιεύθηκε στις: 11-01-2013 09:53:32
Οι κορυφαίες βιτρίνες των Χριστουγέννων όπως αναδείχθηκαν από τους πλέον ειδικούς και ανακοινώθηκαν από τον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων, παρουσιάζονται μέσα από τις σελίδες των "Χ.Ν.".
Μιλήσαμε με τους επαγγελματίες των τριών καταστημάτων για την έμπνευση και τον σχεδιασμό που έκαναν, τα σχόλια του κόσμου και ζητήσαμε τη δική τους συμβουλή για τους συναδέλφους τους. Η αξιολόγηση έγινε από τριμελή επιτροπή που αποτελούνταν από τους: Αρχιτέκτονα - μηχανικό Κατερίνα Νιάνιου, διακοσμητή Ευάγγελο Χαΐδεμενάκη και διαφημιστή Δημήτριο Φραγγεδάκη. Οπως ανακοίνωσε ο Εμπορικος Σύλλογος οι τρεις βραβευθέντες επιχειρηματίες θα ανταμειφθούν με ηλεκτρικά είδη από τα καταστήματα των κυρίων Ρομπολάκη, Σκορδυλάκη και Σταυριανάκη.
4YOU
«Απλό και λιτό το μήνυμά μας»
Το 19ο έτος λειτουργίας του συμπληρώνει το κατάστημα
4 YOU της κ. Γεωργίας Αρχοντάκη στην πλατεία 1866, ένα από τα πιο πολυσύχναστα καταστήματα γυναικείων ενδυμάτων στα Χανιά. Μιλώντας μας η κα Αρχοντάκη αναφέρεται στη βράβευσή της από τον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων.
? Η ΒΙΤΡΙΝΑ: «Η αρχική μας σκέψη ήταν μια απλή δημιουργία που να περνάει ένα ευχάριστο μήνυμα. Οχι κάτι φαντασμαγορικό. Ενα δέντρο φτιαχμένο από εμάς, απλό και λιτό με ευχές πάνω του. Είχα δει την ιδέα εκτός Χανίων και την επεκτείναμε με τη δική μας αισθητική. Η σύλληψη της ιδέας, η εύρεση των υλικών και η ετοιμασία της βιτρίνας δεν ήταν εύκολη δουλειά, ωστόσο ανταμειφθήκαμε για τον κόπο μας.»
? ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ: «Τα σχόλια του κόσμου και οι κριτικές ήταν πάρα πολύ καλές. Ολοι μας ρωτούσαν για το πώς το εμπνευστήκαμε και πώς το υλοποιήσαμε.»
? Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ: «Η συμβουλή στους συναδέλφους είναι να επιλέξουν τη βιτρίνα ανάλογα πάντα με το ύφος του καταστήματος. Το όνειρό μου ήταν πάντα το απλό, λιτό και εύκολο για τον κόσμο. Ας διατηρήσουμε όλοι το χαμόγελο στο πρόσωπό μας και να μην επιτρέψουμε σε κανένα να μας το στερήσει».
SPECIAL FRIENDS
Βιτρίνα πρωτιάς
«Με την αγάπη και την υποστήριξη όλων των Χανιωτών, αυτά τα χρόνια μπορούμε να κάνουμε όμορφα και διαφορετικά πράγματα» δηλώνει η κα Βασιλική Βεργανελάκη του καταστήματος Special Friends, στην οδό Σκαλίδη.
? Η ΒΙΤΡΙΝΑ: «Πριν κάνουμε οτιδήποτε το μελετάμε πάρα πολύ καλά. Ειδικά φέτος είχαμε να σκεφτούμε το ότι ήταν μια δύσκολη χρονιά και η προετοιμασία μιας βιτρίνας κοστίζει πάρα πολύ. Αν λάβετε μάλιστα υπόψιν ότι για να τεθούν σε κίνηση οι φιγούρες θα πρέπει να έλθει ειδικός από το εξωτερικό καταλαβαίνετε και το κόστος. Η αρχική σκέψη ήταν να μην τη κάνουμε αλλά βλέποντας πόσο το αγαπάει ο κόσμος, πόσες φωτογραφίες βγάζει, το χαμόγελό του, τη θετική ενέργεια, αποφασίσαμε τελικά να προχωρήσουμε σε αυτήν την βιτρίνα.»
? ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ: «Τα σχόλια είναι από όλες τις ηλικίες και αυτό είναι σημαντικό, γιατί σημαίνει ότι η βιτρίνα απευθύνεται σε όλον τον κόσμο. Μου έχει μείνει η κουβέντα που ακούγαμε από πολύ κόσμο ότι «είμαστε ψυχολογικά άσχημα αλλά μόλις βλέπουμε την βιτρίνα αισθανόμαστε καλύτερα». Αποπνέει μια ζεστασιά, γι? αυτό και αντλούμε ιδέες από τρυφερές αναμνήσεις του καθενός από εμάς ».
? Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ: «Η βιτρίνα ενός καταστήματος είναι πολύ σημαντική και βοηθάει και εμάς ως επαγγελματίες και τους καταναλωτές. Απαιτείται έμπνευση, ωραίες ιδέες ακόμα και χαμηλού κόστους».
GI.ES.
«Επένδυση στους επαγγελματίες»
«H εμπειρία και η αγάπη μας για το γυναικείο ντύσιμο μας καθιέρωσε όλα αυτά τα χρόνια στην προτίμηση των Χανιωτισσών κάθε ηλικίας. Γιατί βασική αρχή στις επιλογές μας είναι ότι το στυλ και το καλό γούστο δεν έχει ηλικία» υπογραμμίζει η κα Γώγια Λημνίου, ιδιοκτήτρια του καταστήματος Gi.es, που λειτουργεί από τον Δεκέμβρη του 1978.
? Η ΒΙΤΡΙΝΑ: «Το θέμα της Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας ήταν καθαρά αφαιρετικό. Ξύλινα πλαίσια πάνω στα οποία ένταξαμε το σχήμα χριστουγεννιάτικου δέντρου. Παίζοντας με τα χρώματα του λευκού και του μαύρου, αναδείξαμε τα ρούχα, που ήταν και το ζητούμενο. Το ντεκόρ μας πλαισιώνεται από πινελιές χρυσού στην προσπάθεια μας να καθηλώσουμε το μάτι των περαστικών, δημιουργώντας έτσι την επιθυμία να προσέξει περισσότερο τα υπέροχα ρούχα που διαθέτουμε».
? ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ: «Τα σχόλια του κόσμου και περισσότερο του γυναικείου πληθυσμού ήταν κάτι παραπάνω από θερμά. Η καλύτερη ανταμοιβή για τις προσπάθειες μου και η μεγαλύτερη ενθάρρυνση για να συνεχίσω είναι να ακούω ότι "η βιτρίνα σας είναι η καλύτερη που έχω δει μέχρι τώρα". Είναι ό,τι καλύτερο»
? Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ: «Η βιτρίνα μιας επιχείρησης είναι από τους πιο σημαντικούς τομείς της. Για αυτό και η επένδυση σε κάποιον από τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διακόσμηση της βιτρίνας είναι απαραίτητη, είναι must. Μια βιτρίνα θα πρέπει να στηρίζεται σε μια πρωτότυπη ιδέα, να έχει υψηλή αισθητική και ταυτόχρονα να αναδεικνύει σωστά τις ενδυματολογικές επιλογές του καταστήματος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου