Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
“Αδικίες” με τον φόρο ακινήτων
Γράφει: Γιώργος Κώνστας - 28 Ιανουαρίου 2014 9:57 πμ - Σχολιάστε
» Εξαιρέθηκαν μόνο τα μεγάλα ξενοδοχεία
Αδικημένοι ως προς τον φόρο ακινήτων από τον οποίο έχουν εξαιρεθεί τα μεγάλα ξενοδοχεία και οι τουριστικές μονάδες, αλλά όχι οι ίδιοι, εμφανίζονται οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων, όπως ανέφεραν στη χθεσινή Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων “Ο Κύδων” που πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Χανίων.
«Η κυβέρνηση έχει προβλέψει διάφορες απαλλαγές στον φόρο ακινήτων για τα μεγάλα καταλύματα και τα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, ενώ αντίστοιχα στα μικρά καταλύματα, που εκεί θα έπρεπε να είχε δώσει μεγαλύτερη έμφαση, γιατί η Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό έγινε γνωστή για τα δωμάτια περισσότερο και όχι για τα πεντάστερα ξενοδοχεία της, δυστυχώς, δεν έχει δοθεί η απαραίτητη έμφαση ούτε υπήρξε κάποιο αναπτυξιακό μέτρο φορολογικού περιεχομένου», επεσήμανε ο πρόεδορς του Συλλόγου κ. Κωνσταντίνος Πρώιμος.
Ο ίδιος τόνισε πως το θέμα τέθηκε στην υπουργό Τουρισμού κατά την πρόσφατη επίσκεψή της στα Χανιά. «Μας δόθηκαν υποσχέσεις ότι θα υπάρξουν ρυθμίσεις για τις ατομικές επιχειρήσεις, αλλά ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα», ανέφερε ο κ. Πρώιμος.
Αναφορικά με την τουριστική χρονιά που έρχεται οι εκτιμήσεις των επαγγελματιών του τουρισμού είναι ότι οι προοπτικές είναι καλές και φαίνεται να υπάρχει θετική ανταπόκριση.
Στο πλαίσιο της συνέλευσης τα μέλη του Συλλόγου ενημερώθηκαν για τις τεχνικές του μάρκετινγκ. Η κα Ράνια Πηλίδου, σύμβουλος μάρκετιγκ, παρουσίασε βασικές τεχνικές του μάρκετινγκ «για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, να είναι πιο ανταγωνιστικοί, να διατηρήσουν τους πελάτες τους και να αυξήσουν την κερδοφορία τους». Οι τεχνικές είχαν να κάνουν κυρίως με την παρουσία τους στο Διαδίκτυο, αλλά και την αξιοποίηση των social media.
Από τη μεριά της η κα Στέλλα Γαλάνη, σύμβουλος επιχειρήσεων, μίλησε για την ανάγκη κατανόησης από τον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής επιχείρησης των βασικών οικονομικών όρων για να μπορέσει να διοικήσει σωστά την επιχείρησή του. Η κοστολόγηση, η τιμολόγηση, γιατί είναι αναγκαίος ένας προϋπολογισμός, γιατί είναι αναγκαία η κατάρτιση ενός business plan, τα χρηματοδοτικά προγράμματα για την ανακαίνιση των μονάδων τους παρουσιάστηκαν από την κα Γαλάνη.
Τέλος, παρουσιάστηκε και η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα από την εταιρεία και τον διευθυντή της Γιάννη Κουτράκη. Πρόκειται για μια πρωτότυπη δημιουργία που φέρνει σε άμεση επαφή ξενοδόχους και τουρίστες.
Read more: http://www.haniotika-nea.gr/adikies-ton-foro-akiniton/#ixzz2roFJ97tS
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου