Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΚΙΤΣΟΥ Πρωτιά για Χανιώτη μαθητή Γράφει: Γιώργος Κώνστας - 28 Ιανουαρίου 2014 9:55 πμ - Σχολιάστε BENIANAKHSKWSTAS » Θέμα η Ευρώπη Τον πρώτο έπαινο στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό γελοιογραφίας κέρδισε ο Κώστας Βενιανάκης, μαθητής της Β’ τάξης του Γυμνασίου Αλικιανού. Πρόκειται για άλλη μια επιτυχία του ταλαντούχου μαθητή, ανάμεσα σε 1.000 διαγωνιζομένους, που και πέρυσι στον ίδιο διαγωνισμό είχε πάρει το 2ο βραβείο. Θέμα του διαγωνισμού ήταν η Eυρώπη με τα παιδιά να εκφράζουν με πολύ χιούμορ και σατιρική διάθεση την έντονη κριτική τους θέση απέναντι στο… ευρωπαϊκό οικοδόμημα. «Από μικρό παιδί μου άρεσε το σκίτσο. Είδα μεγαλώνοντας ότι είχα δυνατότητες και αποφάσισα να τις καλλιεργήσω. Ετσι τώρα πηγαίνω στη σχολή της Αυγής Αμπελικάκη προκειμένου να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο», δηλώνει στα “Χ.Ν.” ο μαθητής σε ένα διάλειμμα των μαθημάτων του. SKITSO megaloΟ Κώστας συμμετέχει σε όλους τους διαγωνισμούς, έτσι δεν θα έχανε την ευκαιρία να συμμετάσχει και σε αυτόν. «Ηρθε η ενημέρωση στο σχολείο για τον διαγωνισμό, μου το μετέφερε η καθηγήτριά μου και αποφάσισα να πάρω μέρος. Κάθε φορά παίρνω μέρος. Εχουμε τη στήριξη των καθηγητών μας και του διευθυντής μας σε όλες αυτές τις δραστηριότητες», τονίζει ο μαθητής. Το σχέδιό του είχε ως έμπνευση τη μυθολογία. Ο Δίας, μεταμορφωμένος σε ταύρο, πάνω του η Ευρώπη με τη σημαία της Ε.Ε. και γύρω της άνθρωποι με τις σημαίες της κάθε χώρας. Το τέλος της ουράς του ταύρου είναι ένα χαρτονόμισμα του ευρώ και από τα ρουθούνια του ταύρου βγαίνουν καπνοί που είναι στα χρώματα της γερμανικής σημαίας, με τον ξεκάθαρο συμβολισμό ότι η Ε.Ε. δεν είναι καμία ένωση λαών, αλλά στην ουσία βρίσκεται υπό την επικυριαρχία της Γερμανίας. Μια πολύ έξυπνη ιδέα, άριστα σχεδιασμένη από το πενάκι του Κώστα. «Πολλοί φίλοι και συμμαθητές μου λένε να μην αφήσω το σκίτσο, κάτι που δεν το έχω σκοπό, γιατί είναι κάτι που μου αρέσει. Δεν θέλει μόνο τέχνη στην πένα, αλλά και έμπνευση, έξυπνες ατάκες. Ενας σκιτσογράφος που μου αρέσει πάρα πολύ είναι ο Μιχάλης Κουντούρης, πολύ γνωστός σκιτσογράφος, που έχω ένα βιβλίο του και μου αρέσει πολύ. Κάθε μέρα βέβαια βλέπω και τα σχέδια του Κιαγιά των “Χανιώτικων νέων”. Μου αρέσει γιατί κάνει έξυπνα πράγματα», καταλήγει ο μαθητής, το ταλέντο του οποίου είναι αναμφισβήτητο. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα σκίτσα φαίνεται οι μαθητές να έχουν πολύ ξεκάθαρες απόψεις αναφορικά με τον ρόλο της Ε.Ε. καθώς τα περισσότερα σκίτσα την περιγράφουν ως όργανο της Γερμανίας, των πλουσίων και των πολυεθνικών. Read more: http://www.haniotika-nea.gr/protia-gia-chanioti-mathiti/#ixzz2roFW9Pl8 Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου