Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

METΑΞΥ ΤΣΑΠΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗ Συζητήσεις για συμπόρευση Γράφει: Γιώργος Κώνστας - 12 Μαρτίου 2014 12:17 μμ - Σχολιάστε 3Δίαυλος επικοινωνίας για κοινή συμπόρευση έχει ανοίξει μεταξύ των Γιώργου Τσαπάκου και Αρη Παπαδογιάννη για τον Δήμο Χανίων. Τον διάλογο που έχει ανοίξει ανάμεσα στους δύο συνδυασμούς επιβεβαίωσαν μιλώντας και οι δύο στα “Χ.Ν.”. Η πρώτη συνάντηση έγινε τη Δευτέρα χωρίς όμως αποτέλεσμα, ωστόσο, οι δύο συνδυασμοί αναμένεται να βρεθούν ξανά στο τραπέζι του διαλόγου τις επόμενες ημέρες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γιώργος Τσαπάκος δέχθηκε να μην είναι επικεφαλής προτείνοντας όμως στον κ. Παπαδογιάννη να κάνει το ίδιο και επικεφαλής να είναι η δημοτική σύμβουλος κα Θεοχαρούλα Μυλωνάκη. Aπό τη μεριά του ο Α. Παπαδογιάννης υπογράμμισε πως είναι ανοικτός σε όλες τις συζητήσεις, αλλά την ίδια ώρα έχει δεσμευτεί εδώ και μήνες στους ανθρώπους του συνδυασμού του ότι θα είναι ο ίδιος ο επικεφαλής. Μιλώντας στα “Χ.Ν.” ο επικεφαλής του συνδυασμού “Χανιά 100/5” Αρης Παπαδογιάννης επεσήμανε πως «πράγματι έχει γίνει μια πρώτη συζήτηση και είμαι διατεθειμένος να επαναλάβω όσες συναντήσεις χρειάζονται, να περιμένω όσο χρειάζεται, προχωρώ όμως την ίδια στιγμή στην κατάρτιση του συνδυασμού μου. Το 95% της ομάδας μου έχουν ξεκαθαρίσει ότι θέλουν επικεφαλής εμένα και δεν μπορώ να κάνω πίσω γιατί έχω δεσμευτεί απέναντί τους. Συζητάω με τον Γιώργο Τσαπάκο, όπως και με πάρα πολλούς άλλους Χανιώτες». Από τη μεριά του ο κ. Τσαπάκος σημείωσε πως στην πρώτη συνάντηση μεταξύ των δύο συνδυασμών «έγινε μια κουβέντα. Είμαι ανοικτός στις συζητήσεις. Εγώ έκανα το ένα βήμα πίσω ώστε να υπάρξει συμπόρευση και συνένωση δυνάμεων. Είπα ότι θα κάνω πίσω για να βρούμε μια λύση και ζήτησα και από τον κ. Παπαδογιάννη να κάνει το ίδιο και να μπει επικεφαλής η κα Θεοχαρούλα Μυλωνάκη ή κάποια άλλη εναλλακτική πρόταση από τον χώρο της κεντροδεξιάς. Και εγώ έχω ανθρώπους δίπλα μου, έχω δεσμευτεί απέναντί τους. Δεν υπήρξε συμφωνία. Πιθανόν να γίνει και επόμενη συνάντηση χωρίς όμως να έχει ξεκαθαριστεί». Τα “Χ.Ν.” επικοινώνησαν με την κα Μυλωνάκη που ανέφερε πως, αν συμφωνήσουν οι δύο, τότε δέχεται να είναι επικεφαλής, όμως σε αντίθετη περίπτωση θα παραμείνει στο ψηφοδέλτιο του κ. Παπαδογιάννη. Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗ – ΑΓΟΡΑΣΤΑΚΗ Την ίδια στιγμή, αναφορικά με τον συνδυασμό της “Ριζοσπαστικής Συνεργασίας Κρήτης”, της παράταξης που στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ για την Περιφέρεια Κρήτης, επικρατεί κινητικότητα για την κατάρτιση του συνδυασμού. Οπως υπογράμμισε στα “Χ.Ν.” ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Χανίων κ. Γιώργος Αγοραστάκης «σε πολύ μεγάλο βαθμό θα στηριχθούμε στο ήδη υπάρχον δυναμικό του συνδυασμού μας, το οποίο και θα εμπλουτιστεί με πολλά νέα πρόσωπα». Αυτή τη στιγμή για τη “Ριζοσπαστική Συνεργασία” προέχει η προετοιμασία για τα ψηφοδέλτιά της σε Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Λασίθι και τους εκεί υποψηφίους αντιπεριφερειάρχες. Read more: http://www.haniotika-nea.gr/sizitisis-gia-simporefsi/#ixzz2vlIyB9dB Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου