Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ 2012 Στιγμές που δεν θα ξεχαστούν Από: Γιώργος Κώνστας και Δημήτρης Μαριδάκης Δημοσιεύθηκε στις: 22-12-2012 14:01:46
Ερωτας, φιλία, οικογένεια, ταξίδια. Λίγο πριν το γύρισμα του χρόνου νέοι άνθρωποι από τα Χανιά εξομολογούνται στις 'Διαδρομές' τις καλύτερες στιγμές που θα κρατήσουν από το 2012. Αυτά που δεν θέλουν να σβηστούν από τη μνήμη τους κι ό,τι τους έδωσε χαρά. Αλλοι με χιουμοριστική διάθεση κι άλλοι με περισσότερο... ρομαντική μιλούν για τους φίλους που κέρδισαν, τους νέους έρωτες ή κάποια εμπειρία που θα τους μείνει αξέχαστη. Οι λίγο μεγαλύτεροι δεν θα μπορούσαν παρά να αναφερθούν σε κάποιο νέο μέλος που προστέθηκε στην οικογένειά τους σκορπώντας χαμόγελα. Ολοι τους πάντως υπενθυμίζουν ότι η ζωή, παρά την καταχνιά της κρίσης, κρύβει πάντα κάποιες ευχάριστες εκπλήξεις. Ταξίδι σε ρυθμούς break - dance «Η πιο όμορφη στιγμή του 2012 ήταν το ταξίδι που κάναμε με την ομάδα break - dance που έχουμε, τους 'ZNC', για να συμμετέχουμε σε έναν διαγωνισμού χορού στη Θεσσαλονίκη. Περάσαμε πολύ ωραία. Ηταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μας». Βρήκα κοπέλα! «Φέτος βρήκα μια κοπέλα που μου άρεσε πάρα πολύ. Κάναμε σχέση και περάσαμε πολύ καλά. Ηταν το καλύτερο γεγονός της χρονιάς!». Κολλητές για πάντα «Το καλύτερο πράγμα που μου συνέβη φέτος ήταν που γνώρισα τη Σοφία. Γίναμε πάρα πολύ καλές φίλες και ήδη έχουμε περάσει πάρα πολλά. Δεν θα ήθελα ποτέ να τη χάσω. Εύχομαι να περάσουν όλοι καλά Χριστούγεννα και γιορτές, να μας μπει με χαρά το νέο έτος και να φύγουμε από την κρίση», σημείωσε η Ειρήνη, ενώ η Σοφία ανταπέδωσε: «Κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη που γνώρισα την Ειρήνη και γίναμε φίλες. Από την πρώτη στιγμή δεθήκαμε πάρα πολύ και γίναμε αμέσως κολλητές. Εχουμε περάσει πολλά μαζί και καλά και κακά και δεν θέλω ποτέ να τη χάσω!». Αμα σε θέλει η τύχη... «Η καλύτερη εμπειρία που είχα το 2012 ήταν που έπιασα το ΚΙΝΟ. Με τα 50 ευρώ που κέρδισα κέρασα τους φίλους μου! Ενθουσιαστήκαμε!». Γνώρισα την πριγκίπισσά μου! «Φέτος γνώρισα την 'πριγκίπισσα' της ζωής μου. Ηταν πολύ ξεχωριστή στιγμή για εμένα και ένιωσα πολύ έντονα συναισθήματα. Είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί της!». 2012: Η χρονιά της Μελίνας «Το καλύτερο πράγμα που μας συνέβη ήταν η γέννηση της κόρης μας στις 11 Απριλίου. Δεν θέλουμε τίποτα άλλο παρά να έχει υγεία το παιδί και εμείς», σχολίασε η μαμά, ενώ ο μπαμπάς παραδέχθηκε: «Φυσικά και είμαι χαζομπαμπάς, πιο χαζομπαμπάς δεν γίνεται». Υπέροχες φιλίες «Το καλύτερο που μου έτυχε το 2012 ήταν που γνώρισα τις υπέροχες αυτές φίλες μου», μας είπε η Μαρία, ενώ η Στέλλα θυμήθηκε από τη χρονιά που πέρασε: «Γνώρισα ένα πολύ καλό παιδί, αλλά... Από την άλλη, γνώρισα και τις φίλες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου