Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΙΣΑΜΟΥ
Καταγγελίες για αλόγιστες δαπάνες
Δημοσιεύθηκε στις: 07-12-2012 09:30:18
Σε καταγγελίες για «αδικαιολόγητες και αλόγιστες» δαπάνες της Δημοτικής Αρχής Κισάμου προχώρησε χθες η μείζων αντιπολίτευση. Ειδικότερα, τόσο η επικεφαλής κα Φ. Σκουλάκη όσο και ο δημοτικός σύμβουλος κ. Θ. Σταθάκης στάθηκαν ιδιαίτερα στην ανάθεση της αποκομιδής των απορριμμάτων στη Δ.Ε. Κισάμου στη Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α., αλλά και στις απευθείας αναθέσεις σε εργολάβους από τον δήμαρχο.
«Οι αλόγιστες δαπάνες, οι πελατειακές σχέσεις και η αδράνεια σε φλέγοντα θέματα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της Δημοτικής Αρχής. Δεν μας φταίει, λοιπόν, μόνο η οικονομική κρίση που δεν επιλύονται τα προβλήματά μας», τόνισε χαρακτηριστικά η κα Σκουλάκη.
Ειδικότερα, για κάθε θέμα τονίστηκε:
• Δ.Ε.ΔΙ.Σ.Α.: «Μέχρι το τέλος του 2010 το ποσό του πρώην Δ. Κισάμου για την αποκομιδή απορριμμάτων ήταν μηδενικό! Ο πρώην Δ. Κισάμου είχε την Υπηρεσία Καθαριότητας, το προσωπικό και τον εξοπλισμό του και κάλυπτε όλες τις ανάγκες του σε όλη την έκταση που του ανήκει. Για το 2013 ο σημερινός Δήμος Κισάμου, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έκανε η Δημοτική Αρχή, θα πληρώσει για την αποκομιδή μόνο του πρώην Δήμου Κισάμου το ποσό των 240.000 ευρώ. Και για ολόκληρο τον Δήμο 450.000 ευρώ περίπου! Καταγγέλλω το γεγονός με αγανάκτηση. Ιδιαίτερα τώρα που η κρίση και η ανεργία μαστίζουν την περιοχή μας. Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να στελεχώσουν την Υπηρεσία Καθαριότητας, ώστε να καλύπτουν όλο τον Καλλικρατικό Δήμο Κισάμου και τις Δ.Ε. Μηθύμνης και Ιναχωρίου. Ο πρώην Δήμος Κισάμου, με την τακτική που ακολουθούσε επί σειρά ετών, είχε καταφέρει να διατηρήσει τα χαμηλότερα τέλη στον Νομό. Επίσης, τα χρήματα για την εναπόθεση απορριμμάτων έχουν μειωθεί κατά πολύ από 300.000 ευρώ σε 204.000 ευρώ. Αντί, λοιπόν, αυτήν τη μείωση να την επωφεληθεί η Υπηρεσία Καθαριότητας με ενίσχυση και στελέχωση και οι δημότες με μείωση των τελών, θα επιβαρυνθούν ακόμα περισσότερο», ανέφερε η κα Σκουλάκη.
• ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ: Στις συμβάσεις με τους εργολάβους αναφέρθηκε ο κ. Θ. Σταθάκης. «Ο κ. δήμαρχος προχώρησε σε απευθείας μισθώσεις με δική του ευθύνη και υπογραφή ύψους 150.000 ευρώ. Με ημερήσια δαπάνη που αγγίζει τα 700 - 750 ευρώ για μία μπουλντόζα ή έναν φορτωτή. Αν το διαιρέσουμε με τις 6,5 ώρες που είναι η ημερήσια δαπάνη, τα χρήματα που δαπανούνται ανά ώρα είναι 120 ευρώ περίπου. Το 2009 είχαμε προχωρήσει σε ανοιχτό διαγωνισμό για μίσθωση μηχανημάτων για το έργο ύδρευσης Φαλασάρνων και είχαμε πετύχει τιμές 30 και 25 ευρώ ανά όχημα. Αν κάποιος ιδιώτης μισθώσει ένα μηχάνημα, ξέρουμε όλοι ότι η ώρα κοστίζει 40, 45, το πολύ 50 ευρώ. Μιλάμε για αδικαιολόγητη και αλόγιστη δαπάνη χρημάτων. Επίσης έχω όλα τα στοιχεία που δείχνουν ότι τα χρήματα της πυροπροστασίας του 2011 δεν είχαν δουλευτεί όπως είπε ο κ. δήμαρχος, διότι είχαν γίνει αναθέσεις στις πιο πάνω μισθώσεις μηχανημάτων 10 ημέρες πριν τη φωτιά στις 25 Ιουλίου στη Βάθη. Η περιοχή έπαθε τεράστια ζημιά και αντί να συνεχίσει τους καθαρισμούς στην περιοχή, όπως αποδεικνύουν τα ημερολόγια έργων, πέρα από 1 - 2 ημέρες, δεν υπάρχουν άλλα χρήματα για την ευρύτερη περιοχή της Βάθης. Είναι όλα για τα Τοπόλια, Κατσοματάδω, Στροβλές. Το 80% στην περιοχή της Δ.Ε. Μηθύμνης, λες και οι άλλες Δ.Ε. δεν χρειάζονται πυροπροστασία και καθαρισμούς οδοποιίας. Ετσι τώρα γίνονται πλημμύρες και βγαίνει η Δημοτική Αρχή και λέει ότι θα διαθέσει 16.000 ευρώ για έργα καθαρισμού».
• ΣΧΟΛΕΙΑ: «Δεν έγιναν έγκαιρα ενέργειες για να προμηθευτούν πετρέλαιο τα σχολεία και η τροφοδοσία πετρελαίου που θα γίνει τις επόμενες ημέρες γίνεται με στήριξη όλης της αντιπολίτευσης, ώστε να μην μείνουν τα σχολεία χωρίς θέρμανση», ανέφερε ο κ. Σταθάκης.
• ΧΡΥΣΟΣΚΑΛΙΤΙΣΣΑ: «Δεν εκτελέστηκε η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το έργο πυροπροστασίας και άρδευσης της περιοχής της Χρυσοσκαλίτισσας. Στις 16 Αυγούστου, μετά από δική μας πρόταση για να λύσουμε το θέμα της πυροπροστασίας και της άρδευσης στην περιοχή, το Δ.Σ. ομόφωνα αποφάσισε την αγορά αντλητικού συστήματος ύψους 30.000 ευρώ. Στις 14 Σεπτέμβρη ήρθε η έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Από τότε μέχρι τέλη του Οκτώβρη δεν έγινε τίποτα και μόνο τότε ο Δήμος ξεκίνησε να στέλνει κάποια έγγραφα στις Υπηρεσίες, ώστε να κάνουν τη μελέτη. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε για ποιον λόγο ο κ. δήμαρχος, αφού αποδέχθηκε την ανάγκη του αντλητικού συγκροτήματος, γιατί δεν προχώρησε άμεσα στην αγορά του και την εγκατάστασή του. Πολύ φοβόμαστε ότι θα φτάσει το νέο καλοκαίρι και ακόμα δεν θα έχει γίνει η προμήθεια. Αν δεν προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες, είμαστε υποχρεωμένοι να προσφύγουμε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για παράβαση καθήκοντος του δημάρχου».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου