Παρασκευή 30 Μαΐου 2014
ZHTOYMENA ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ:
Πολιτισμός, καθαριότητα και ελληνική κουζίνα
Γράφει: Γιώργος Κώνστας - 30 Μαΐου 2014 10:14 πμ - Σχολιάστε
P1320509Την ανάγκη των συνεργασιών ανάμεσα στους επαγγελματίες του τουρισμού, προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των Αμερικανών τουριστών, επεσήμανε χθες από τα Χανιά ο πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Τουρισμού κ. Γιώργος Τριβιζάς.
Ο κ. Τριβιζάς ήταν ο βασικός εισηγητής στην ενημερωτική ημερίδα για τον γαστρονομικό τουρισμό που προσέλκυσε επιχειρηματίες του τουριστικού τομέα και του αγροτουρισμού. Οπως τόνισε ο ίδιος, η καθαριότητα, τα πολυπολιτισμικά μνημεία (μιναρέδες, εκκλησία, συναγωγές) και η ελληνική κουζίνα προσελκύουν Αμερικανούς τουρίστες.
Ειδικότερα, ερωτηθείς από τους δημοσιογράφους για τα “μυστικά” προσέλκυσης τουριστών από τις Η.Π.Α. ο κ. Τριβιζάς στάθηκε σε δύο σημεία: «Ενημέρωση και συνεργασία, οι περιοχές που συνεργάζονται επιχειρηματίες μεταξύ τους πετυχαίνουν πολύ περισσότερα πράγματα από ό,τι μεμονωμένα ο καθένας. Εχω δει πολλούς επιχειρηματιές να έρχονται στην Αμερική, να πηγαίνουν σε trade show και σεμινάρια, αλλά όταν έρχονται μόνοι τους ως μονάδες πετυχαίνουν πολύ λιγότερα από αυτούς που έρχονται ως ομάδες. Οταν πουλιέται ένας προορισμός ως label από πολλούς μαζί έχει καλύτερα αποτελέσματα».
Αναφορικά με τα Χανιά συγκεκριμένα ο κ. Τριβιζάς τόνισε πως η καθαριότητα, τα πολυπολιτισμικά μνημεία (μιναρέδες, εκκλησία, συναγωγές κ.ά.) προσελκύουν Αμερικανούς τουρίστες, παράλληλα με την ελληνική κουζίνα που έχει πολλούς φίλους στη συγκεκριμένη χώρα.
«Τα τελευταία χρόνια διαμορφώνεται μια ισχυρή τάση και στις Η.Π.Α. ανθρώπων που συνδυάζουν τον τουρισμό με τις γαστρονομικές γεύσεις και η Ελλάδα και η Κρήτη θα μπορούσε να αποτελέσει ιδανικό προορισμό. Το ελληνικό φαγητό είναι πολύ γνωστό στην Αμερική και κανείς δεν είναι τόσο κλειστός ώστε να μην δοκιμάσει τα ελληνικά φαγητά όταν έρθει εδώ, αλλά να ζητήσει χάμπουργκερ και ταχυφαγεία που έχει και στον τόπο του. Είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσεις κάτι αυθεντικά ελληνικό παρά να κάνεις μια απομίμηση του αμερικανικού. Ο μέσος Ευρωπαίος κάνει διακοπές 1 και ενάμιση μήνα τον χρόνο, ο μέσος Αμερικανός έχει 7 με 10 μέρες. Μέσα σε αυτό το διάστημα μπορεί να χαλάσει 10 φορές τα χρήματα που χαλάει ένας Ευρωπαίος», ανέφερε ο πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Τουριστικού Επιμελητηρίου.
Από τη μεριά του Ε.Β.Ε.Χ. ο πρόεδρός του κ. Γιάννης Μαργαρώνης παρατήρησε πως η αμερικανική αγορά είναι πολύ μεγάλη και υπάρχουν πολλά περιθώρια για την ανάπτυξη της συνεργασίας και στον τομέα του τουρισμού.
Read more: http://www.haniotika-nea.gr/politismos-kathariotita-ke-elliniki-kouzina/#ixzz33DPkgPkG
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου