Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012
ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
"Ανοιχτή" η αγορά των Η.Π.Α.
Δημοσιεύθηκε στις: 30-10-2012
» Eυνοϊκές συνθήκες για εξαγωγές από τις τοπικές επιχειρήσεις
Συνεργατικές κινήσεις, συγκεκριμένες στοχεύσεις και στρατηγικές, πολύ καλό marketing και συνέπεια. Με αυτά τα όπλα είναι δυνατόν, πολλές επιχειρήσεις από την Κρήτη να μπουν στην αγορά των ΗΠΑ και να διακινήσουν τα προϊόντα τους.
Στο χθεσινό σεμινάριο εξωστρέφειας 'How to do business in the USA' που πραγματοποίησαν από κοινού το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και το Επιμελητήριο Χανίων, δόθηκε ένας 'οδικός χάρτης' για το πώς θα μπορέσουν οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να μπουν στην Αμερικανική αγορά (οδηγίες για θέματα νομικών και φορολογικών θεματών, διαδικασίες πιστοποίησης, εύρευση εταιρειών εισαγωγής κ.ά..) Παράλληλα χανιώτικες εταιρείες που έχουν εδραιωθεί στις ΗΠΑ - Βiolea, Creta Food, Terra Creta, Οινοποιεία Μανουσάκη- μίλησαν για την εμπειρία τους.
«Είναι ένα σεμινάριο από τα πολλά που έγιναν σε όλη τη Ελλάδα και αφορούν την ενημέρωση υποψήφιων εξαγωγέων για την αγορά της Αμερικής, τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει αυτή η αγορά, τι πρέπει να ξέρουν και ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουν» δήλωσε στα 'Χ.Ν.' ο κ. Ηλίας Σπιρτούνιας γεν. διευθυντής του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου.
Σύμφωνα με τον κ. Σπιρτούνια, τα βασικά κρητικά προϊόντα του πρωτογενή τομέα όπως το ελαιόλαδο, τα τυροκομικά είναι ποιοτικά εξαιρετικά. Ωστόσο αυτό που απαιτείται είναι «ο επαγγελματίας να έχει μια καλή εικόνα της χώρας, σε ποια πολιτεία θα δραστηριοποιηθεί, με ποιο διανομέα θα συμβληθεί.
Θα πρέπει να ξέρει τις διαδικασίες αναφορικά με την πιστοποίηση και το βασικό, το marketing που θα κάνει καθώς θα πρέπει να χαράξει μια στρατηγική έτσι ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί προϊόντα από άλλες χώρες. Επίσης υπάρχει ένα θέμα αν στοχεύει τους Ελληνες της Αμερικής που είναι 5-6 εκατομμύρια ή συνολικά την αγορά της Αμερικής που είναι 300 εκ. άνθρωποι. Για όλα αυτά απαιτείται μια έρευνα του τι θέλω να κάνω, και πού στοχεύω ως επιχειρηματίας».
Παράλληλα ο κ. Σπιρτούνιας τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης της μεσογειακής διατροφής που ενδιαφέρει πάρα πολύ τους Αμερικανούς.
Ερωτηθείς για το κατά πόσο μπορούν επιχειρήσεις από την Κρήτη στον τομέα των τροφίμων να ανταποκριθούν σε απαιτήσεις μια μεγάλης αλυσίδας super market σε ό,τι αφορά την ποσότητα, ο γεν. διευθυντής του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου ανέφερε πως για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξουν συνεργασίες μεταξύ επαγγελματιών, παραγωγών ώστε να μπορούν να καλύψουν και τις ανάγκες της αγοράς και να εξασφαλίσουν μια δική τους οικονομία κλίματος.
Το σεμινάριο χαιρέτισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΧ κ. Γιάννης Μαργαρώνης ο οποίος τόνισε πως «για να αναπτύξουμε την εξωστρέφειά μας, οφείλουμε να γνωρίζουμε πολύ καλά τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς, τους νόμους, τους κανόνες, τα ήθη και τα έθιμα της κάθε χώρας. Το ΕΒΕ θα βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση με το να σας παράσχει κάθε πληροφορία και φυσικά ανοίγοντας δρόμους επαφής και επικοινωνίας» σημείωσε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου